skyisthelimit
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 69
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

someone's pretty mad right hereKunnen voortaan alle schapen die Zyzz bullshit posten een ban krijgen?

Kunnen voortaan alle schapen die Zyzz bullshit posten een ban krijgen?

Wees jij nou maar stil, er zijn zat mensen die jou zien gaan, youmad?
Zonder die tattoos vind ik hem mooier, ik vind ze bij hem niet zo mooi staan tbh.
ga toch weg man. al die kansloze zyzz anaalridders. het enige wat zyzz zo bijzonder maakt is zn attitude en zn fysiek is goed maar zeker niet ideaal.

Hoi Tymen, post jij anders je gefotoshopte plaatje van je streeffysiek voor de 10e keer![]()

Hoi Tymen, post jij anders je gefotoshopte plaatje van je streeffysiek voor de 10e keer![]()

ga toch weg man. al die kansloze zyzz anaalridders. het enige wat zyzz zo bijzonder maakt is zn attitude en zn fysiek is goed maar zeker niet ideaal.
Tymen heeft gewoon gelijk ... ik vind bijv Rob Riches een 10x beter fysiek hebben![]()
Idd.
Kan er ook meer dan genoeg op noemen die vele male betere fysieke hebben dan zyzz.

Kan jij mij vertellen waar ik dit zeg? learn2read son.Dat je denkt dat alleen Zyzz ooit zo'n fysiek heeft kunnen halen met roids in ''zo'n korte trainingstijd'' is best wel triest.