MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

hoi syss, wat gephotoshopped?! je bent gewoon jelly, en dat zou zyzz ook zijn als hij niet zich zelf dood kuurde.

maar speciaal voor jou:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als ik dit soort foto's zie, dan wil ik kappen met bb en focussen op iets anders omdat ik weet dat ik dit nooit zal bereiken zonder ROIDS of zonder het stoppen met studie.

Serieus, krijgen jullie motivatie van dit?
Ik word alleen maar depressief =/

Als ik dit soort foto's zie, dan wil ik kappen met bb en focussen op iets anders omdat ik weet dat ik dit nooit zal bereiken zonder ROIDS of zonder het stoppen met studie.

nee je moet niet depressief worden. Je weet dat er genoeg goede lichamen zijn die naturel te bereiken zijn. En dat jij aardig op weg bent hoef je toch niet mee te stoppen.

b190990839.jpg

Kiddow stfu.

Je legt de nadruk veelte veel op die roids, terwijl die gast ze wel heeft gebruikt. Maargoed, vergeet 't man.

Je hebt wel gelijk. Inderdaad niet veel zin.

Zal maar on topic blijven dan.

Wel gyno aan zijn rechterborst spier?

Dit alpha? vind het eerder een gay ass nazi rapist or something.
Zyzz is alpha.

hoezo geen roids doen

Als je dit soort lichamen ziet zou je er juist motivatie uit krijgen dat dit mogelijk is.

leg uit? niet dat ik er over na zit te denken maar vindt dit wel een raar argument

Gewoon. Je neemt best een groot risico en dan vind ik dat een argument om het te gebruiken alleen omdat je er sneller groter wil uit zien niet voldoende.

Dan past een leven van alleen focussen op bodybuilding en wedstrijden er beter bij.

ik vind dat je gelijk hebt. zo denk ik dus ook.

Gewoon. Je neemt best een groot risico en dan vind ik dat een argument om het te gebruiken alleen omdat je er sneller groter wil uit zien niet voldoende.

Dan past een leven van alleen focussen op bodybuilding en wedstrijden er beter bij.

ah als je het zo brengt klinkt het anders. en ik geef je inderdaad gelijk. als ik soms in de AAS sectie lees denk ik ook mensen.... waar begin je aan.

Ben ik het niet mee eens, dat risico ligt er maar net aan wat je doet en of je het goed doet.
Als je er gelukkig van wordt is er niks mis mee toch, ik wil misschien op latere leeftijd wel beginnen.

ah als je het zo brengt klinkt het anders. en ik geef je inderdaad gelijk. als ik soms in de AAS sectie lees denk ik ook mensen.... waar begin je aan.
Ja..geloof mij maar, als AAS gebruiken zonder grote risico's was, dan had ik het allang gedaan.

ik niet ik wil graag dat ik het "Zelf doe" ik weet dat je hard moet trainen met AAS daar niet van. maar mijn gevoel zegt anders

Zou je echt geen AAS gebruiken als het dezelfde risico's had als het nemen van een whey shake?

dont fool yourself! :D

dat het wel geoorloofd is als je aan wedstrijden doet slaat echt kant noch wal. aas is ook niet alleen om er sneller groter uit te zien, er is een hele andere look mogelijk die naturel gewoon niet haalbaar is.

Terug
Naar boven