Syss
Cool Novice
- Waardering
- 24
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je denkt dat alleen Zyzz ooit zo'n fysiek heeft kunnen halen met roids in ''zo'n korte trainingstijd'' is best wel triest.
Kan jij mij vertellen waar ik dit zeg? learn2read son.
hij is groot
Kun je mij zeggen wat je dan bedoelde? Heb een IQ van 139 en toch snap ik 't niet. Tenminste, ik mag aannemen dat je eerste vraag retorisch was.
Kun je mij zeggen wat je dan bedoelde? Heb een IQ van 139 en toch snap ik 't niet. Tenminste, ik mag aannemen dat je eerste vraag retorisch was.
Waar heb ik het over roids? Waar zeg ik dat ik denk dat hij het alleen heeft behaald in korte tijd door roids? Je leeft in je eigen wereld en maakt zelf een verhaal eromheen. Ik zei of jij iemand wist te noemen die in zo een 'korte' trainingstijd een degelijk fysiek a la zyzz heeft gehaald?
Here we go again.
Whats the point in arguing?
Door jou gaan mensen echt niet stoppen met zyzz posten zodra ze zien dat het ergens mag (zoals in deze thread).
Pff, maarja wat beters hebben we te doen op deze mooie woensdag avond he?
Je legt de nadruk veelte veel op die roids, terwijl die gast ze wel heeft gebruikt. Maargoed, vergeet 't man.
Je hebt wel gelijk. Inderdaad niet veel zin.
Zal maar on topic blijven dan.
Wel gyno aan zijn rechterborst spier?

Hoi Tymen, post jij anders je gefotoshopte plaatje van je streeffysiek voor de 10e keer![]()
hoi syss, wat gephotoshopped?! je bent gewoon jelly, en dat zou zyzz ook zijn als hij niet zich zelf dood kuurde.
maar speciaal voor jou:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hoi syss, wat gephotoshopped?! je bent gewoon jelly, en dat zou zyzz ook zijn als hij niet zich zelf dood kuurde.
maar speciaal voor jou:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]