XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Rofl man, ik denk dat ik als (misschien) toekomstig aas gebruiker gezonder leef dat de gemiddelde nederlander.

Dus misschien krijg ik daar kanker van, maarja anders krijg ik het wel door roken/melk/mobiele telefoons/luchtverfrisser/tv/radio/straling/uitlaat gassen/medicatie in bv kip of iets anders!

En anders kan ik altijd nog verongelukken of vermoord worden.

Kijk eens naar de cijfers van aas gerelateerde sterfgevallen en andere oorzaken, volgens onderzoek (bigger stronger faster) zijn vitamine pillen verantwoordelijk voor meer dode dan aas op jaarbasis in amerika.

we wonen in nederland.
dank u.

we wonen in nederland.
dank u.

yourargumentisinvalid-camelfightscrime-0.jpg

Rofl man, ik denk dat ik als (misschien) toekomstig aas gebruiker gezonder leef dat de gemiddelde nederlander.

Dus misschien krijg ik daar kanker van, maarja anders krijg ik het wel door roken/melk/mobiele telefoons/luchtverfrisser/tv/radio/straling/uitlaat gassen/medicatie in bv kip of iets anders!

Kijk eens naar de cijfers van aas gerelateerde sterfgevallen en andere oorzaken, volgens onderzoek (bigger stronger faster) zijn vitamine pillen verantwoordelijk voor meer dode dan aas op jaarbasis in amerika.

Maar wat is 'overlijden door AAS', en wat valt onder overlijden van de gevolgen hiervan?
Als iemand overlijdt aan kanker (als gevolg van AAS-gebruik), overlijdt hij toch officieel niet aan AAS? Hoe nauwkeurig zijn dus deze cijfers?
Naast het feit dat gebruik of hebben gebruikt nergens geregistreerd staat, wat daar nog eens bovenop komt...

Laatst bewerkt:

Ja oke, dit gaat een lange discussie worden waar ik geen zin in heb. Maar..rofl @ dat uitgemolken reden van; meer sterfgevallen door vitamientjes dan door roids. Dat komt omdat het supermoeilijk te onderzoeken is of je daadwerkelijk aan roids bent overleden door gebrek aan bewijs.
En je kan wel de tough guy rebel uithangen en zeggen dat je van alles en nog wat kanker kan krijgen, maar door roids weet je gewoon dat je een veel hogere kans loopt om het te krijgen (en als je aanleg hebt voor kanker, kan het verslechterd worden terwijl je het niet door hebt).

Verbaast me ook hoe een simpele docu zoals Bigger, faster etc veel mensen overtuigt dat het zo gevaarlijk nog niet is. lmao.

en tot slot, tuurlijk kan ik morgen overreden worden. maar ik sterf tenminste niet een langzame pijnlijke dood zoals iemand die aan kanker sterft. :thumbup:

Maar wat is 'overlijden door AAS, en wat valt onder overlijden van de gevolgen hiervan?
Als iemand overlijd aan kanker (als gevolg van AAS-gebruik), overlijd hij toch officieel niet aan AAS? Hie nauwkeurig zijn dus deze cijfers?
Naast het feit dat gebruik of hebben gebruikt nergens geregistreerd staat, wat daar nog eens bovenop komt...

Dit dus.

Dood ga je toch wel, als jij persoonlijk een leuker leven krijgt met het gebruik van AAS,

WHATS ThE (...) POINT?

Ja oke, dit gaat een lange discussie worden waar ik geen zin in heb. Maar..rofl @ dat uitgemolken reden van; meer sterfgevallen door vitamientjes dan door roids. Dat komt omdat het supermoeilijk te onderzoeken is of je daadwerkelijk aan roids bent overleden door gebrek aan bewijs.
En je kan wel de tough guy rebel uithangen en zeggen dat je van alles en nog wat kanker kan krijgen, maar door roids weet je gewoon dat je een veel hogere kans loopt om het te krijgen (en als je aanleg hebt voor kanker, kan het verslechterd worden terwijl je het niet door hebt).

Verbaast me ook hoe een simpele docu zoals Bigger, faster etc veel mensen overtuigt dat het zo gevaarlijk nog niet is. lmao.

en tot slot, tuurlijk kan ik morgen overreden worden. maar ik sterf tenminste niet een langzame pijnlijke dood zoals iemand die aan kanker sterft. :thumbup:

Dit dus.

Jezus hier moet ik toch even op reageren op de vroege ochtend. Het is super moeilijk te onderzoeken in hoeverre roids verantwoordelijk zijn voor sterfgevallen, maar toch 'weet iedereen dat je er kanker van krijgt'? Oh ja? Beetje tegenstrijdig niet? "Ja, wetenschappers lijken niet echt helder te krijgen of de aarde er in 6 dagen was, maar toch weet iedereen dat god het zo voor elkaar gekregen heeft".

Daar komt bij, volgens mij zijn er nauwelijks studies die effecten meten van aas gebruik en kans op kanker. In theorie zou HGH wel kans op kanker kunnen vergroten omdat dit direct inwerkt op cellen.

Dit soort prekerige reacties komen vooral van doemdenkers met weinig inzicht. Bang voor het onbekende, totaal niet ingevoerd in de discussies hierom en vooral gevoed door onderbuikgevoelens.

Je hoort mij niet zeggen dat het gezond is, maar ik denk dat als het een beetje binnen de perken blijft met voldoende tijd voor herstel, de lange termijn effecten lang niet zo horrifying zijn als jij doet vermoeden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.249
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eindelijk een naturel lichaam, althans, voor zover ik weet is hij naturel. Maar ja, hij is een n*ger, dus ja, die voorsprong heeft hij en maakt zijn lichaam oko wat moeilijker te bereiken. :)

Savarese-Evander-Holyfield1.jpg

Holyfield zit aan de roids EN is een n*ger, dus dit is onmogelijk :D

Tyson naturel? lol.

na zijn comeback heeft tyson stevig gesnoept. Geen bewijs, maar genoeg getuigenissen van close friends.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.252
Ja, woon jij in een ander land dan. Is neit dom. Amerikanen spuiten meer, hjeeft een onderzoeker vastgesteld.

Ja en dan nog zijn vitaminepillen in Amerika verantwoordelijk voor meer doden dan AAS. Moet je nagaan hoe dat in Nederland zit als we hier volgens jou in verhouding minder spuiten. Leer lezen ofzo ???

1pcwgRKtuPoC6mgwyzmE3NxdaKR456.jpg

Terug
Naar boven