Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

dat het wel geoorloofd is als je aan wedstrijden doet slaat echt kant noch wal. aas is ook niet alleen om er sneller groter uit te zien, er is een hele andere look mogelijk die naturel gewoon niet haalbaar is.

Waarom slaat het nergens op dan? Ik vind het wel een goede reden, en zelfs dan twijfel ik of het geoorloofd is.
En ja ik geloof best dat je een andere 'look' kan krijgen met aas wat naturel niet mogelijk is. Persoonlijk zien mensen die aas gebruiken er ook stukken beter uit (mits ze het goed doen) dan iemand die het naturel doet.

Toch niet waard denk ik, teveel dingen die je moet inleveren.

Zou je echt geen AAS gebruiken als het dezelfde risico's had als het nemen van een whey shake?

dont fool yourself! :D

met AAS kan ik niet de wedstrijden doen die ik graag wil behalen. of ik zou naar een andere klasse moeten gaan als ik aan de AAS zou willen.

mijn ideale lichaam is die van Victor Martinez, never nooit te krijgen natuurlijk maar wat een mooie fysiek heeft die gast..
ach, dromen mag altijd he

Van een paar kuurtjes die goed uitgedacht zijn lever je volgens mij niet 'zoveel in'

Nadeel is alleen dat sommige mensen door slaan en net met alles worden alleen aan die personen aandacht besteed.
Zelfde als met voetbal, paar maloten die alles kapot slaan en ineens is iedereen die 'echt' supporter zijn een hooligan

Als ik dit soort foto's zie, dan wil ik kappen met bb en focussen op iets anders omdat ik weet dat ik dit nooit zal bereiken zonder ROIDS of zonder het stoppen met studie.

Serieus, krijgen jullie motivatie van dit?
Ik word alleen maar depressief =/

WNBF Pro

NATUREL DUS!

http://www.brianwhitacre.net/

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van een paar kuurtjes die goed uitgedacht zijn lever je volgens mij niet 'zoveel in'

Nadeel is alleen dat sommige mensen door slaan en net met alles worden alleen aan die personen aandacht besteed.
Zelfde als met voetbal, paar maloten die alles kapot slaan en ineens is iedereen die 'echt' supporter zijn een hooligan

jij hebt een heel goed punt killy!

Behalve de snor dan , of juist door de snor?:D

De hele combonatie straalt gewoon Alpha uit imo :) Alleen beetje jammer van die gyno.

Idd, met dit zit ik ook constant in mijn achterhoofd. Wil het serieus overwegen, zodra ik wat meer ervaring heb, om ook een kuur uit te proberen. Maar al die nadelen schrikt mij erg af terwijl dit volgens mij vooral over de mensen gaat die zowat constant 'on' zijn en die deze sport professioneel beoefenen?

Idd, met dit zit ik ook constant in mijn achterhoofd. Wil het serieus overwegen, zodra ik wat meer ervaring heb, om ook een kuur uit te proberen. Maar al die nadelen schrikt mij erg af terwijl dit volgens mij vooral over de mensen gaat die zowat constant 'on' zijn en die deze sport professioneel beoefenen?

Niet alleen dat, stel er gaat wat verkeerd. Stel je weerstand valt weg, of je krijgt een ontsteking.
Dan kan het echt nasty worden. Veel mensen praten hier echt veel te simpel over aas.

ik vrees nog niet eens zo voor de effecten van de roids zelf. eerder de omgevings reactie...

AAS zijn niet zo super gevaarlijk meeste mensen overdrijven veel over de bijwerkingen.

ik vrees nog niet eens zo voor de effecten van de roids zelf. eerder de omgevings reactie...

Pfff komop tymen, mensen denken nu al dat ik aan de roids zit. Krijg jij nooit opmerkingen dan van kansloze fitness gasten die geen progressie hebben na jaren trainen?

Mensen zijn sowieso randdebielen, ik zou maar snel stoppen, want naturel kan je heel makkelijk het 'naturel onhaalbare' halen voor de gewonen volks mong**l.

Liever wat eerder dood en alles uit mijn passie kunnen halen dan later zo'n oudje worden die in de gym verteld 'ik ben altijd naturel gebleven'.
Iedereen kent ze wel, van die kansloze ouderen die je het moeten vertellen omdat ze een k*t gevoel hebben.

Pfff komop tymen, mensen denken nu al dat ik aan de roids zit. Krijg jij nooit opmerkingen dan van kansloze fitness gasten die geen progressie hebben na jaren trainen?

Mensen zijn sowieso randdebielen, ik zou maar snel stoppen, want naturel kan je heel makkelijk het 'naturel onhaalbare' halen voor de gewonen volks mong**l.

Liever wat eerder dood en alles uit mijn passie kunnen halen dan later zo'n oudje worden die in de gym verteld 'ik ben altijd naturel gebleven'.
Iedereen kent ze wel, van die kansloze ouderen die je het moeten vertellen omdat ze een k*t gevoel hebben.

ja dat wel maar het is niet true en dan heb ik ook geen schuld gevoelens uiteraard.

Skinny+Guy.jpg

Would husband :o

Ik betwijfel of je later, wanneer je kanker oploopt door het gebruik ervan en stervende bent, hetzelfde zult zeggen.

Rofl man, ik denk dat ik als (misschien) toekomstig aas gebruiker gezonder leef dat de gemiddelde nederlander.

Dus misschien krijg ik daar kanker van, maarja anders krijg ik het wel door roken/melk/mobiele telefoons/luchtverfrisser/tv/radio/straling/uitlaat gassen/medicatie in bv kip of iets anders!

En anders kan ik altijd nog verongelukken of vermoord worden.

Kijk eens naar de cijfers van aas gerelateerde sterfgevallen en andere oorzaken, volgens onderzoek (bigger stronger faster) zijn vitamine pillen verantwoordelijk voor meer dode dan aas op jaarbasis in amerika.

Terug
Naar boven