AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

voordien
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn kop glimt veel meer na de cut dan ervoor :eek:

beng_big3.jpg

beng_big2.jpg

damn hij staat me daar effe droog zeg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.027
Ik was serieus, ik ben ook (al een aantal maanden) in bulkstatus, maar mijn massa is beter gevormd. Wil dat zeggen dat ik ook zulke blokjuhhhhsss heb!! Tof!:cool:

:rolleyes:
Vet verstopt gewoon je spieren.

Ik zou er toch nog niet teveel van verwachten ;)

wel coole benen en rug

benen super!!! rug mist wel diepte

Ik vind die benen veel te dun

Af en toe ben ik best jaloers op bijvoorbeeld Jarno Hams ofzo:D ik hoef er niet zo 'Cutler-Style' ripped enzo bij te lopen..gewoon lkkr breed, lompe armen, lompe poten:D!

Tja, het zal wel, ik krijg links en rechts te horen, dat de spuiten zijn koelkast uitpuilt, op die filmpjes dan... Ik had gedacht dat hij het niet tegenover zijn gezin verantwoorden kon, dat illegale spul te gebruiken, vooral niet aangezien hij 120 uur per jaar een vrijwillige lawman is.

Ik hoef echter niet zo nodig een spuitje, met dat smerig goedje, in mijn lijf, waardoor ik zeer zeker korter leef, doch het ideaal-beeld blijft bestaan...

Tja, het zal wel, ik krijg links en rechts te horen, dat de spuiten zijn koelkast uitpuilt, op die filmpjes dan... Ik had gedacht dat hij het niet tegenover zijn gezin verantwoorden kon, dat illegale spul te gebruiken, vooral niet aangezien hij 120 uur per jaar een vrijwillige lawman is.

Ik hoef echter niet zo nodig een spuitje, met dat smerig goedje, in mijn lijf, waardoor ik zeer zeker korter leef, doch het ideaal-beeld blijft bestaan...

ik moet je meegeven, dat laatste ben ik met je eens...ik hoef ook geen rotzooi in me lijf...:D

ik vind arnold sw zijn ligaam het beste dat er ooit is geweest ik train nu al 5 jaar naturel en ik denk tog eens een kuur te doen ik weeg nu ongeveer 78kg ik wil heeeeeeeel graaaaaag rond de 100kg staan

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven