AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Laatst bewerkt door een moderator:
ik ben ongeveer 1m 74 groot en mijn bisebs zijn nu ongeveer 40cm groot en ik droom van een 45a50cm ik weet het het is veel maar met minder zal ik mij nooit goed voelen in mijn vel ik hou van zeeeeer grote bisebs

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.046
  • #1.049
Ik kan niet bankdrukken, is dat raar?:cool:

Maar ja, als je van nature lichtgewicht bent, dan zul je nooit een zwaargewicht worden zonder....

Die knakker moet gewoon tevreden zijn met wat hij heeft:cool:
wat is dat nou weer voor een bs, als je van nature lichtgewicht bent moet veel vreten en hard trainen en niet b**chen over k*tgenetics, daar schiet je niks mee op.

wat is dat nou weer voor een bs, als je van nature lichtgewicht bent moet veel vreten en hard trainen en niet b**chen over k*tgenetics, daar schiet je niks mee op.

precies,mensen die dat zeggen geven het al op voor die tijd.als je maar doorgaat......dan zie je wel wat je kan bereiken.genen spelen een rol maar niet de grootste.

precies,mensen die dat zeggen geven het al op voor die tijd.als je maar doorgaat......dan zie je wel wat je kan bereiken.genen spelen een rol maar niet de grootste.

Ligt eraan wat je doel is. Deze kerel wil armen van 50cm en dan moet je gewoon accepteren dat maar een elite laag van 10% de genen heeft omdat te bereiken. Iedereen zelfs met k*tgenen kan een mooier lichaam opbouwen. Maar 100kg droog met 50cm armen lukt maar een zeer gering percentage van de bevolking en de voornaamste reden dat het hun wel lukt is het genenpakket en zeker niet de werkethiek.

EDIT: Orignele post van Devroebody bevatte een verwijzing naar de wens van armen van 50cm. Dit is aangepast zie ik nu.

• #1.053

Even ter illustratie
43618.jpg

Hij weegt 64 kilo en is ongeveer 1.70 m en hij is al gespierd! Kijk hoe smal hij is.

Gaat hij ooit kunnen worden als:
14555.jpg

Hij weegt hier 93 kilo en is 1.73 m (de rechter. Kijk hoe breed zijn frame is.

Ik geloof er GEEN MOER van dat Urijah (bovenste) 30 kilo aan kan komen en eruit kan komen te zien als Igor (beneden).

Of als
44001.jpg

1.70 m en 90 kilo

ik vind het geen mooie fysieken, te hoge bf en mag iets meer massa

Laatst bewerkt:
Gewoon redelijk veel massa maar superdroog, zoiets dus:
ericj0604-121.jpg

En anders groter en minder droog, daar ben ik ook tevreden mee:D

Gewoon redelijk veel massa maar superdroog, zoiets dus:
ericj0604-121.jpg

En anders groter en minder droog, daar ben ik ook tevreden mee:D

Vraag me af of je het ook vol kan houden om het hele jaar zo droog te staan, als je daar niet de aanleg voor hebt.

Ik hou iig veel te veel van eten daarvoor :o

Terug
Naar boven