Ik hoor minivorm. Ik hoor minder massa. Ik hoor hopen. Op deze manier schat ik je kansen vrij nihil in.....
Minivorm van die gast
En daar dan een jaar over doen 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoor minivorm. Ik hoor minder massa. Ik hoor hopen. Op deze manier schat ik je kansen vrij nihil in.....
En daar dan een jaar over doen 
Wou net zeggen, Frank McGrath is mijn streefdoel, wel 100,16 keer groter als ik ooit zal worden, maar toch vet streef doel...check die ****ing droge guns van die gek!
Ik train pas een half jaar, dus als ik er zo, mss wat minder, uit kom te zien binnen een jaar vind ik dat voor mezelf een redelijk nette prestatie
Dit heeft ook wel watin iedergeval groot genoeg voor mij!
![]()
Over een jaar moet je zulke massa zeker (zo niet meer, kijk maar eens hoe dun die onderarmen zijn) wel hebben als je goed eet. En dan is het gewoon een kwestie van cutten.
Over een jaar moet je zulke massa zeker (zo niet meer, kijk maar eens hoe dun die onderarmen zijn) wel hebben als je goed eet. En dan is het gewoon een kwestie van cutten.
dat is ook mijn doel.![]()
i know
dit wil ik volgend jaar zomer zijn maar dan in minivorm, dus wat minder massa eventueel, nu maar hopen dat het gaat lukken.
PS: met een stel deftige benen eronder wel

hahaa wat een doel,, dit moet met 5 maanden training al makkelijk haalbaar zijn. Dan komt ''jonko'' ermee dat dat de meeste mensen niet eens in 2 jaar lukt!!![]()
Ik zal wel monstergenen hebben dan![]()