MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Ik train pas een half jaar, dus als ik er zo, mss wat minder, uit kom te zien binnen een jaar vind ik dat voor mezelf een redelijk nette prestatie

Ik train pas een half jaar, dus als ik er zo, mss wat minder, uit kom te zien binnen een jaar vind ik dat voor mezelf een redelijk nette prestatie

Over een jaar moet je zulke massa zeker (zo niet meer, kijk maar eens hoe dun die onderarmen zijn) wel hebben als je goed eet. En dan is het gewoon een kwestie van cutten.

Dit heeft ook wel wat :D in iedergeval groot genoeg voor mij!

right13.jpg

Frank is hot... Hij is zeker groot genoeg...

Het fysiek van Jon Pall Sigmarsson.
jonpall2.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wel waneer hij als strongman is en niet zoals hij eruit ziet als bb'er.

Gisteren "A Man Apart" met Vin Diesel gezien, die kerel blijft mij elke keer verbazen. Ik vind hem echt een berenfysiek hebben!

Over een jaar moet je zulke massa zeker (zo niet meer, kijk maar eens hoe dun die onderarmen zijn) wel hebben als je goed eet. En dan is het gewoon een kwestie van cutten.

post eens een foto van jouw fysiek...

het is niet echt een breed persoon, maar de meeste mensen halen dat nog niet in 2 jaar ofzo.

thx ultraX, ik weet dat het heel heel moeilijk is in zo'n korte tijd, maar als ik in de richting kom ben ik er blij mee.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

voor dat lichaam wil ik ook wel tekenen, die rug:bow:

hahaa wat een doel,, dit moet met 5 maanden training al makkelijk haalbaar zijn. Dan komt ''jonko'' ermee dat dat de meeste mensen niet eens in 2 jaar lukt!! :roflol:
Ik zal wel monstergenen hebben dan :rolleyes:

hahaa wat een doel,, dit moet met 5 maanden training al makkelijk haalbaar zijn. Dan komt ''jonko'' ermee dat dat de meeste mensen niet eens in 2 jaar lukt!! :roflol:
Ik zal wel monstergenen hebben dan :rolleyes:

Deze categorie heeft geen foto's ( is leeg).

wouw... je bent een beest....

als het zo makkelijk is, waarom zie ik op het forum, in de gym, op straat en op het strand zo weinig mensen met een vergelijkbaar of beter fysiek?

Terug
Naar boven