Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Uiteraard eet je wel nog genoeg eiwitten en dergelijke. :rolleyes: Je moet gewoon je kcal heel erg terugschroeven na een tijdje.

Toch, bij een goeie cut verlies je een hoop massa, maar bijlange niet alles. Tenzij je natuurlijk 2-3% naturel wil gaan :o But then again, er zijn genetische freaks die tot alles in staat zijn.

Toch, bij een goeie cut verlies je een hoop massa, maar bijlange niet alles. Tenzij je natuurlijk 2-3% naturel wil gaan :o But then again, er zijn genetische freaks die tot alles in staat zijn.

Ub massa viel mee. Maar wat mn legs waren echt ****ed up. Is bij mij trouwens altijd het eerste waar ik massa op begin te verliezen...

Idd, ik vind het best prima aan 11-12% en af en toe wat terugcutten naar 9-10% , moest ik ooit naar 7% willen dan ga ik het naturel ook niet doen, het is al die moeite echt niet waard imo.

wist niet dat je moest kuren om te cutten naar 7% om spiermassa te beperken...ik spreek niet uit ervaring maar ik was het wel van plan om volgend jaar in de zomer te cutten naar 7%.en ik schat mijn vetpercentage 16%

Naturel haalbaar? :rolleyes:

image004.jpg

Als je opnieuw leest zie je ook dat er staat dat je dan alle massa wegcut :o

Absoluut. Als je goed eet en rust en traint kan je dat na pakweg 5jaar halen.
:hamer:
Met mijn leesvaardigheid is niets mis, je kan gewoonweg niet op 2% staan.

wat ik uit deze pagina opmaak is dat het naturel bijna onmogelijk is om naar 7% te gaan zonder veel spierverlies... :p het moet toch perfect mogelijk zijn om op 7% te staan naturel, met deftige massa :)

wist niet dat je moest kuren om te cutten naar 7% om spiermassa te beperken...ik spreek niet uit ervaring maar ik was het wel van plan om volgend jaar in de zomer te cutten naar 7%.en ik schat mijn vetpercentage 16%

Je moet ook niet gaan kuren he bro :p, ben ik ook niet meteen van plan. Beter cut je gewoon naar 10%, bouw je weer wat massa, cut je weer naar 10% etc , etc... En als je dan op een moment komt in je leven waarbij je echt een mooie naturel massa hebt opgebouwd en je wilt dan eens naar de 7%.. Dan zou ik persoonlijk serieus twijfelen om er iets langs te laten lopen.. Maar dat is allemaal persoonlijke keuze :).

Terug
Naar boven