- Waardering
- 1.015
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ub massa viel mee. Maar wat mn legs waren echt ****ed up. Is bij mij trouwens altijd het eerste waar ik massa op begin te verliezen...
Dit zie ik ook altijd, iemand die ik ken deed mee aan een wedstrijd en is ook naturel naar 6-7% geweest , UB was eigenlijk echt netjes, LB echt een heel stuk minder goed.

The **** guys... Ecto of niet, iedereen kan natuurlijk naar 7-8% cutten, dat is echt geen mega prestatie hoor! Alles er onder gaat knokken worden wil je weinig spierverlies hebben.
Sowieso hoor ik van veel atleten dat je beter onder de 12% kan blijven met je vet, hoger is gewoon niet nodig.

Ken gasten die naturel een wedstrijd draaien en de 4% halen, ja tuurlijk lever je meer spier in dan als je wat erbij pakt.
Maar aan de andere kant verziek je niet je lever![]()

Dan liep half DBB er zo bij, en dat is niet het geval![]()
Ik heb geen verstand van kuren etc, maar als je 2/3 jaar goed trained lijkt me dit wel naturel haalbaar? Correct me if I'm wrong.
Waw dan kan je naturel echt niet veel halen lijkt me... :/
Door alle afbeeldingen van BB-ers/ fitnessdudes lijkt het allemaal zo makkelijk, maar het kost toch echt jaren en heel veel doorzettingsvermogen (eten/ trainen/ rusten/ consistentie) om naturel een indrukwekkende fysiek te bereiken. Natuurlijk speelt genetics ook een rol.
Nja ik ben net begonnen met BB en ik vind dat ik héél mooie gains maak. Ik weet dat een beginner altijd relatief rap gains maakt maar als ik dit een jaartje kan aanhouden met deze gains dan ben ik toch tevreden en dan nog 2 jaar doorbeuken dan heb ik best wel een 'indrukwekkende' fysiek denk ik.
Ik heb geen verstand van kuren etc, maar als je 2/3 jaar goed trained lijkt me dit wel naturel haalbaar? Correct me if I'm wrong.