XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Wat me opvalt is dat heel veel van die gasten die hier gepost worden, die niet 'super' veel spiermassa hebben echt allemaal een goed stel abs hebben, terwijl de rest van hun lichaam niet spectaculair droog staat(bij sommigen). Uiteraard genetics en een beetje foto shoppen maar vraag me dan ook altijd af of zulke gasten extra aandacht aan hun buik besteden en of dit ook deels de reden is van hun goede mid-sectie.

wat mij opvalt is dat sommige met stats als 1.80 90kg en 12% een ideaal streven hebben van een skinny phaggot

wait wut? waar is skinnie

34exhmu.jpg

Matt Mendrum: https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/mendrun

Wat me opvalt is dat heel veel van die gasten die hier gepost worden, die niet 'super' veel spiermassa hebben echt allemaal een goed stel abs hebben, terwijl de rest van hun lichaam niet spectaculair droog staat(bij sommigen). Uiteraard genetics en een beetje foto shoppen maar vraag me dan ook altijd af of zulke gasten extra aandacht aan hun buik besteden en of dit ook deels de reden is van hun goede mid-sectie.

Dat vraag ik me ook af. Ik pak mijn abs nooit specifiek aan.

Anyone?

aangezien de helft van die modelletjes niet squaten zijn voor hun wel aparte ab oefening nodig ja

aangezien de helft van die modelletjes niet squaten zijn voor hun wel aparte ab oefening nodig ja

Dus met andere woorden, als je squat hoef je, je buikspieren niet apart te trainen ???

Dat is wel het stomste wat ik ooit gehoord heb :roflol:

ik doe bijna nooit mijn abs en squat wel gewoon zwaar. mijn abs staan er prima bij :)

ik doe bijna nooit mijn abs en squat wel gewoon zwaar. mijn abs staan er prima bij :)

Ik heb wat foto's van je bekeken, niks mis mee inderdaad, maar bij veel van die pics die voorbij komen heb ik vaak wel echt iets van wow zeker in vergelijking met de rest van hun lichaam qua droogte, bij jou is dit niet het geval. Dus daarom ben ik benieuwd of dat vele buik trainen nou helpt behalve op een bepaald vetpercentage te staan en natuurlijk genetics.

Ik heb wat foto's van je bekeken, niks mis mee inderdaad, maar bij veel van die pics die voorbij komen heb ik vaak wel echt iets van wow zeker in vergelijking met de rest van hun lichaam qua droogte, bij jou is dit niet het geval. Dus daarom ben ik benieuwd of dat vele buik trainen nou helpt behalve op een bepaald vetpercentage te staan en natuurlijk genetics.

heeft eerder alles te maken met hun dieet (en dus hun vet%)
tijdens de contest stonden mijn abs ook veel harder dan gewoon...

Ik snap dat geouwehoer niet van dat je abs aanpakt met deadlift en squat. Ze doen misschien wel mee maar echt aangepakt worden ze niet. Als je echt je abs goed aanpakt ben je wel 30/40 min mee bezig. En de volgende dag heb ik dan spierpijn zoals iedere andere spiergroep. Als ik deadlift of squat voel ik me abs echt niet. Ik weet dat spierpijn geen indicatie is voor spiegroei bla bla. Maar mijn abs zijn er zeker sterker en groter op geworden toen ik ze niet trainde.

heeft eerder alles te maken met hun dieet (en dus hun vet%)
tijdens de contest stonden mijn abs ook veel harder dan gewoon...

Ja dat zeg ik toch ook ;) Ik weet dat het grootste deel vet percentage en genetica is maar vroeg me dus af of veel en goed buik aanpakken ook aan een mooie mid-sectie bijdraagt. Bij mij is het namelijk zo dat het vet op mijn buik juist als laatste weggaat dus als ik rond de 8-10% nog steeds geen goede six pack heb maarja niks aan te doen dus.

Terug
Naar boven