- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
ik zeg spoonpic en hoedje met DBB erop

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jij vroeg ik zwaar squat![]()
dus vroeg ik of je uberhaupt traint
nog steeds plannen om volgend jaar flexcup mee te doen?
, anders helpt hij me niet meer en doet hij niet meer aardig 
Ik moet van ibo, anders helpt hij me niet meer en doet hij niet meer aardig
![]()

ik heb ook nog plannen voor de 70 of 80 kilo klasse volgend jaar
ahhaha standaard op dbb...
Sowieso ook junioren doen, je kan er volgens mij gewoon 2 doen... Lijkt me lachen om naast elkaar te staan, ookal ben jij wss wel wat buffer
als ik maar genoeg eet
daarna miss eerste kuur pakken
je hebt nog een jaar he! en als mijn schouder niet zo tegen zit kan ik ook nog ff wat vlees erop plakkenals ik maar genoeg eet
daarna miss eerste kuur pakken
![]()
genoeg offtopic

reported to the cyber police Tymen voor kuren das illegaal

u stupid?
squatten en deadliften zijn perfecte oefeningen voor je core
nuff said"
Dus met andere woorden, als je squat hoef je, je buikspieren niet apart te trainen
Dat is wel het stomste wat ik ooit gehoord heb![]()
Toch hebben ze volgens mij wel gelijk. Naar mijn weten heb je blokjes doordat je buikoppervlak wordt verdeeld door pezen. Hoe dieper de pezen liggen hoe verder de blokjes naar buiten steken, dit is iets genetisch. Helaas kun je pezen alleen maar sterker maken en niet een heel stuk groter. Dit kan zowel met compounds maar ook met gewone buikspieroefeningen. Hoe snel jij je sixpack ziet heeft naar mijn weten te maken met je genen en je vetpercentage en niet de buikspieroefeningen.

Daar ging het niet om in eerste instantie, het ging erom dat hij suggereerde dat als je (compounds) squats doet je geen buik hoeft te trainen.

.