Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

omg tymen zelfde gedachte

Ecto fight :D

Geen pic voor nodig om jullie te overtuigen, we laten het hierbij, ga geen moeite doen, maar geloof me maar gewoon ;).

Jullie trainen dom en dat is te zien aan de ****ed lichaampjes :D...

Ga verder ook niet in op quotes ;).

ik heb ook nog plannen voor de 70 of 80 kilo klasse volgend jaar :)

ahhaha standaard op dbb...

Sowieso ook junioren doen, je kan er volgens mij gewoon 2 doen... Lijkt me lachen om naast elkaar te staan, ookal ben jij wss wel wat buffer

Sowieso ook junioren doen, je kan er volgens mij gewoon 2 doen... Lijkt me lachen om naast elkaar te staan, ookal ben jij wss wel wat buffer

je hebt nog een jaar he! en als mijn schouder niet zo tegen zit kan ik ook nog ff wat vlees erop plakken :) als ik maar genoeg eet :fa: daarna miss eerste kuur pakken :)

genoeg offtopic

reported to the cyber police Tymen voor kuren das illegaal

I don’t believe in bodybuilders using steroids. If a man doesn’t have enough male hormones in his system to create, a nice hard, muscular body, he should take up ping pong.”

U mad?

Dus met andere woorden, als je squat hoef je, je buikspieren niet apart te trainen ???

Dat is wel het stomste wat ik ooit gehoord heb :roflol:

Toch hebben ze volgens mij wel gelijk. Naar mijn weten heb je blokjes doordat je buikoppervlak wordt verdeeld door pezen. Hoe dieper de pezen liggen hoe verder de blokjes naar buiten steken, dit is iets genetisch. Helaas kun je pezen alleen maar sterker maken en niet een heel stuk groter. Dit kan zowel met compounds maar ook met gewone buikspieroefeningen. Hoe snel jij je sixpack ziet heeft naar mijn weten te maken met je genen en je vetpercentage en niet de buikspieroefeningen.

Toch hebben ze volgens mij wel gelijk. Naar mijn weten heb je blokjes doordat je buikoppervlak wordt verdeeld door pezen. Hoe dieper de pezen liggen hoe verder de blokjes naar buiten steken, dit is iets genetisch. Helaas kun je pezen alleen maar sterker maken en niet een heel stuk groter. Dit kan zowel met compounds maar ook met gewone buikspieroefeningen. Hoe snel jij je sixpack ziet heeft naar mijn weten te maken met je genen en je vetpercentage en niet de buikspieroefeningen.

Daar ging het niet om in eerste instantie, het ging erom dat hij suggereerde dat als je (compounds) squats doet je geen buik hoeft te trainen.

Als je je buik niet traint dan ontwikkelen je buikspieren ook niet, en dus zul je de aanhechting minder goed zien, welke bij iedereen in een soort sixpack loopt, als je je armen niet traint en je valt af zie je ook geen dikkere armspieren ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven