AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

u stupid?
squatten en deadliften zijn perfecte oefeningen voor je core
nuff said"

whhahahah 15 jaar en mij stupid noemen, moet niet gekker worden hier!!!!!!

Tenzij je je deadlifts achterstevoren doet train je echt niet je volledige buik primair...maar goed blijf jij maar denken, daar ben je 15 voor :D:D:D.

Ja dat zeg ik toch ook ;) Ik weet dat het grootste deel vet percentage en genetica is maar vroeg me dus af of veel en goed buik aanpakken ook aan een mooie mid-sectie bijdraagt. Bij mij is het namelijk zo dat het vet op mijn buik juist als laatste weggaat dus als ik rond de 8-10% nog steeds geen goede six pack heb maarja niks aan te doen dus.

natuurlijk worden je buikspieren wat groter als je ze goed traint. ze zijn niet anders dan alle andere normale spieren. maar wil je het echt scherp krijgen zul ff fors moeten k*tten :P

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 22:44 ----------

Tenzij je je deadlifts achterstevoren doet train je echt niet je volledige buik primair...maar goed blijf jij maar denken, daar ben je 15 voor :D:D:D.

hij heeft het over je core.... en dat is zeker weten helemaal waar!

natuurlijk worden je buikspieren wat groter als je ze goed traint. ze zijn niet anders dan alle andere normale spieren. maar wil je het echt scherp krijgen zul ff fors moeten k*tten :P

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 22:44 ----------

hij heeft het over je core.... en dat is zeker weten helemaal waar!

Jij traint je buik nooit? dat is ook te zien op je pics ;).

wat triester is is dat je bijna dubbel zo oud bent als mij, maar dubbel zo dom.
1.ik had het over de core
2. niks is beter voor je core dan compounds
3. je abs maken deel uit van je core, als jij nou eens eerst goed leert deadliften dan voel je je ook je abs zeker wel

???

Ik zie geen blokjes die je alleen krijgt van isolatie oefeningen ;).

kerel weet jij het verschil wel tussen je core en je buikspieren? Niemand hier heeft het over de buikspieren maar over de core. Je probeert een 15jarige te dissen maar je nakt jezelf LOL

u mad?

Terug
Naar boven