MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

hahaa wat een doel,, dit moet met 5 maanden training al makkelijk haalbaar zijn. Dan komt ''jonko'' ermee dat dat de meeste mensen niet eens in 2 jaar lukt!! :roflol:
Ik zal wel monstergenen hebben dan :rolleyes:

1. je bent nog een pubertje, je test-levels liggen hoger.
2. in 't begin ga je altijd razend snel vooruit
3. je komt van vel over been naar normaal gewicht, is niet ZO speciaal

Van nu voort zal het allicht al heel wat trager gaan.

En btw. niemand maakt me wijs dat ie 20 kg zuivere spiermassa wint in 6 maanden :rolleyes:

post jouw fysike dan eens mahan, met je monstergenen, want dan heb jij mijn lichaam dat ik wil, dan wordt jij mijn droomvent oke?

1. je bent nog een pubertje, je test-levels liggen hoger.
2. in 't begin ga je altijd razend snel vooruit
3. je komt van vel over been naar normaal gewicht, is niet ZO speciaal

Van nu voort zal het allicht al heel wat trager gaan.

En btw. niemand maakt me wijs dat ie 20 kg zuivere spiermassa wint in 6 maanden :rolleyes:

Ja, dat klopt wel allemaal wat je zo zegt. En ik vind het zelf ook raar .. Of ik moet me vergissen om mn BF van 6 maanden geleden(maar daar ben ik eigenlijk zeker van).

post jouw fysike dan eens mahan, met je monstergenen, want dan heb jij mijn lichaam dat ik wil, dan wordt jij mijn droomvent oke?

Haha ik zeg niet dat ik monstergenen heb. Die gast is droog maar zijn spieren stellen echt niet zo veel voor. Bekijk z'n armpjes dan. Als je een redelijke basis hebt moet je toch wel zulke abs kunen krijgen en een grotere borst met 35 cm armpjes.

Altijd die domme eikels met hun commentaar op fysieken waar ze bij lange na niet in de buurt zullen komen. Ik kots er op.

idd, wat een sukkels :-/

ja mahan. ik weet niet.. maar dat soort fysiek haal je zeker niet binnen 5 maanden! Jij lijdt iig niet aan bigorexia! Dat voordeel heb je. omg

Over welke gast heeft hij het nu eigenlijk?

hahaa wat een doel,, dit moet met 5 maanden training al makkelijk haalbaar zijn. Dan komt ''jonko'' ermee dat dat de meeste mensen niet eens in 2 jaar lukt!! :roflol:
Ik zal wel monstergenen hebben dan :rolleyes:
of een vertekent zelfbeeld.

verder is het zowieso erg moeilijk om massa te beoordelen op foto's, sommige mensen zien er huge uit en zijn in het echt skrieltjes en sommigen zien er gewoon normaal uit en zijn echt huge, dat merkte ik op de dbb bowl wel.

haha wat een reacties . Hoe kunnen jullie nou beoordelen of ik dat niet kan hebben behaald. Ja ik snap dat ik verkeerd heb gereageerd door dat te zeggen, want de meeste mensen zullen wel echte super ecto's zijn maar ik vind toch dat zo'n fysiek in 6 maanden zeker mogelijk is.

kansloze discussie dit.

post eens een foto van jouw fysiek...

het is niet echt een breed persoon, maar de meeste mensen halen dat nog niet in 2 jaar ofzo.

Wat moet je met mijn foto, ik train pas 4 maanden en bovendien bewijst het ook niks ???

dat de meeste mensen dat niet halen in 2 jaar zegt zowiezo niks, want de meeste mensen curlen alleen maar in de gym :o

als het zo makkelijk is, waarom zie ik op het forum, in de gym, op straat en op het strand zo weinig mensen met een vergelijkbaar of beter fysiek?

kwestie van cutten niet van massa :D

Wat moet je met mijn foto, ik train pas 4 maanden en bovendien bewijst het ook niks ???

dat de meeste mensen dat niet halen in 2 jaar zegt zowiezo niks, want de meeste mensen curlen alleen maar in de gym :o

kwestie van cutten niet van massa :D

Heb er niets aan toe te voegen!!

Als die dikke mensen zouden cutten blijft er echt niet veel over hoor. Zit echt niet veel spiermassa onder hoor ook al lijkt dat soms zo. :rolleyes:

Gelukkig zegt jullie leeftijd genoeg, waarschijnlijk denken jullie dat je een pro-fysiek binnen 5 jaar wel kunt halen met een kuurtje of 2. WANT de rest van de mensen curled toch alleen maar in de gym... en cutten zelfs niet [jaja, even dezelfde beredenering als jullie gebruiken :)]

Ik ben echt benieuwd hoe een monsters jullie zijn na 6 maanden/1 jaar/2jaar!

Terug
Naar boven