Johnny is een beest met beef te over,maar heb je al eens zn kuiten bekeken
Die heeft hij gewoon helemaal niet!!!
Zonde ja! I
big calvesVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Johnny is een beest met beef te over,maar heb je al eens zn kuiten bekeken
Die heeft hij gewoon helemaal niet!!!
big calveshahaa wat een doel,, dit moet met 5 maanden training al makkelijk haalbaar zijn. Dan komt ''jonko'' ermee dat dat de meeste mensen niet eens in 2 jaar lukt!!![]()
Ik zal wel monstergenen hebben dan![]()

1. je bent nog een pubertje, je test-levels liggen hoger.
2. in 't begin ga je altijd razend snel vooruit
3. je komt van vel over been naar normaal gewicht, is niet ZO speciaal
Van nu voort zal het allicht al heel wat trager gaan.
En btw. niemand maakt me wijs dat ie 20 kg zuivere spiermassa wint in 6 maanden![]()
post jouw fysike dan eens mahan, met je monstergenen, want dan heb jij mijn lichaam dat ik wil, dan wordt jij mijn droomvent oke?
of een vertekent zelfbeeld.hahaa wat een doel,, dit moet met 5 maanden training al makkelijk haalbaar zijn. Dan komt ''jonko'' ermee dat dat de meeste mensen niet eens in 2 jaar lukt!!![]()
Ik zal wel monstergenen hebben dan![]()
post eens een foto van jouw fysiek...
het is niet echt een breed persoon, maar de meeste mensen halen dat nog niet in 2 jaar ofzo.

als het zo makkelijk is, waarom zie ik op het forum, in de gym, op straat en op het strand zo weinig mensen met een vergelijkbaar of beter fysiek?

Wat moet je met mijn foto, ik train pas 4 maanden en bovendien bewijst het ook niks
dat de meeste mensen dat niet halen in 2 jaar zegt zowiezo niks, want de meeste mensen curlen alleen maar in de gym
kwestie van cutten niet van massa![]()
Als die dikke mensen zouden cutten blijft er echt niet veel over hoor. Zit echt niet veel spiermassa onder hoor ook al lijkt dat soms zo.![]()
]Nee, maar de gemiddelde bodybuilder met wat massa wel