Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Gelukkig zegt jullie leeftijd genoeg, waarschijnlijk denken jullie dat je een pro-fysiek binnen 5 jaar wel kunt halen met een kuurtje of 2. WANT de rest van de mensen curled toch alleen maar in de gym... en cutten zelfs niet [jaja, even dezelfde beredenering als jullie gebruiken :)]

Ik ben echt benieuwd hoe een monsters jullie zijn na 6 maanden/1 jaar/2jaar!

Maak je niet al te druk jonkomans.....Wil er nog wel vanalles aan toevoegen maar dat heeft toch geen zin.

De term:Links laten liggen....Probeer dat eens.;)

Gelukkig zegt jullie leeftijd genoeg, waarschijnlijk denken jullie dat je een pro-fysiek binnen 5 jaar wel kunt halen met een kuurtje of 2. WANT de rest van de mensen curled toch alleen maar in de gym... en cutten zelfs niet [jaja, even dezelfde beredenering als jullie gebruiken :)]

Sinds wanneer heeft dat MH mannetje een pro-fysiek ???

LOL, daar ging het niet eens over.

Sinds wanneer heeft dat MH mannetje een pro-fysiek ???

Haha het ging niet eens om een men's healt fysiek, het ging om zo'n muay thai gast van 60/65 kg met een BF van 8 ofzo :roflol:

ik vind die mh fysiek wel mooi, als ik op mijn borst nog wat massa kan zetten en verlagen in bf ben ik er

Hoi:cool: ,

Iedereen heeft met bodybuilding een ander doel: de een wil een beetje in vorm komen, de ander wil een monster van 140 kilo worden. Plaats hier een foto van het lichaam dat jij voor ogen hebt.

[Link niet meer beschikbaar]

Ben tevreden;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:grinny:

ja snoob ik snap dat JIJ dat fysiek wil;)

j/k gast je owned mij dik dus:P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mijn ideale lichaam

paul dillet is dat toch?

Paul Dillet vind ik echt een ****ing freak. Dan vind ik Coleman nog 10x estetischer ogen.

Kwam laatst deze foto tegen, vind ik wel een zeer goed lichaam.

4ptuf5i.jpg

precies dat is een punt wat ik ook bij de grootste pro's gewoon niet mooi meer vind.

Ik krijg altijd schrik als ik naar Paul Dillet zijn gezicht kijk:D.

wou 4 stappen zon lijf wel pro

Terug
Naar boven