- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Correctie!
Nu mag het topic dicht.
[Link niet meer beschikbaar]
Aight, waar precies dan? Ik woonde in molenwijk, woon nu net voorbij de schalkwijker/heemsteedse brug. Waar train je? Ik train bij Basic-fit in Schalkwijk, maar jij volgensmij niet?
weet niet hoe iedereen er over denkt maar ik vind erg droog helemaal nie mooi. Als je die aders gaat zien boven je penis en onder je navel zeg maar dat gedeelte vind ik echt smerig. verder zou ik het wel wille hebbe daar neit van ;P
Geweldige aders zijn dat. Teken dat je echt goed droog bent. Als ik getraind heb zijn ze ook zichtbaar nu bij mijweet niet hoe iedereen er over denkt maar ik vind erg droog helemaal nie mooi. Als je die aders gaat zien boven je penis en onder je navel zeg maar dat gedeelte vind ik echt smerig. verder zou ik het wel wille hebbe daar neit van ;P
Dus? Is mijn ideale lichaam.
Kan geen nude frank zane vinden voor je sorry bro.
Jij bent mijn ideale lichaam maar ik post toch ook geen 1000 foto's van je.
Correctie!
Nu mag het topic dicht.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Aight, waar precies dan? Ik woonde in molenwijk, woon nu net voorbij de schalkwijker/heemsteedse brug. Waar train je? Ik train bij Basic-fit in Schalkwijk, maar jij volgensmij niet?