Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

6s.jpg

Nice bods.. voor mij wat te droog..

weet niet hoe iedereen er over denkt maar ik vind erg droog helemaal nie mooi. Als je die aders gaat zien boven je penis en onder je navel zeg maar dat gedeelte vind ik echt smerig. verder zou ik het wel wille hebbe daar neit van ;P

weet niet hoe iedereen er over denkt maar ik vind erg droog helemaal nie mooi. Als je die aders gaat zien boven je penis en onder je navel zeg maar dat gedeelte vind ik echt smerig. verder zou ik het wel wille hebbe daar neit van ;P

Ik werd juist blij toen die tevoorschijn kwamen inmiddels lopen ze bij mij tot mijn abbs.

Geweldige aders zijn dat. Teken dat je echt goed droog bent. Als ik getraind heb zijn ze ook zichtbaar nu bij mij

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind het totaal geen pleasing fysiek..

Aight, waar precies dan? Ik woonde in molenwijk, woon nu net voorbij de schalkwijker/heemsteedse brug. Waar train je? Ik train bij Basic-fit in Schalkwijk, maar jij volgensmij niet?

Ik ga waarschijnlijk vanaf maart bij basic fit trainen, ik train nu bij jordan!

Keertje meeten dan?

Terug
Naar boven