AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die baard doet het hem

kijk zn been dunner en dikker worden :rolleyes:

ik wist niet dat muayboran ook videos deed

hij was zo enorm gefocust op zn pecs dat ie de muur niet ziet bewegen :D
leuke edit btw

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zo groot zijn ze nou echt niet. met een beetje goede genetics is dat natty wel haalbaar hoor

Echt een mooie fysiek ja, maar no way naturel dude haha keep on dreaming:)

https://www.facebook.com/#!/NaturalAthletesRecognition, Lijkt me nogal dom om naturel trainen te promoten als ze dan toch mensen gebruiken die juicen ...

elk fysiek wordt hier direct afgekraakt als non-naturel, mensen hebben precies geen besef meer wat er naturel te bereiken valt.

Ik kan natuurlijk fout zitten over deze jongens want een echt voorbeeld van iemand, waarvan ik weet dat die niet juiced en 5 + jaar naturel traint, heb ik nog niet ;)

Laatst bewerkt:
https://www.facebook.com/#!/NaturalAthletesRecognition, Lijkt me nogal dom om naturel trainen te promoten als ze dan toch mensen gebruiken die juicen ...

elk fysiek wordt hier direct afgekraakt als non-naturel, mensen hebben precies geen besef meer wat er naturel te bereiken valt.

Ik kan natuurlijk fout zitten over deze jongens want een echt voorbeeld van iemand, waarvan ik weet dat die niet juiced en 5 + jaar naturel traint, heb ik nog niet ;)

Josef rakich beweert dat ook, maar die heeft ook flink gekuurd hoor! Ze doen het om jou te motiveren om het naturel te proberen, maar zelf doen ze dat uiteraard niet. Kijk maar naar zyzz, josef en dan deze gasten, allemaal grote voorbeelden maar ze zijn allemaal on. Kijk maar eens wat filmpjes terug van josef.. je ziet duidelijk de verschillen:)

Wheee, kijk jullie stats, als ik die had zou ik ook nooit denken dat het niet naturel haalbaar zou zijn. ik zou zeggen stop met bodybuilding. . btw ik beweer niet dat ze niks gebruiken he.

Wheee, kijk jullie stats, als ik die had zou ik ook nooit denken dat het niet naturel haalbaar zou zijn. ik zou zeggen stop met bodybuilding. . btw ik beweer niet dat ze niks gebruiken he.

s32dme.jpg

Terug
Naar boven