XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Je hoort killy constant praten over de grote kerels die hij kent, en over zijn hardcore gym, grote woorden altijd. Maar zelf stelt ie niks voor, waarom die grote mond altijd.

Iedereen kent wel buffels, of bekendheden via werk/studie, who the fuk cares. :o

Got arms??

2645113966_small_1.jpg

Die comments altijd over "natty haalbaar", eeuwige dromers.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+1 Die 2 stellen weinig voor.
keep dreaming bro.
Geen naturel staat zo knetterhard, met zo een volle ronde spieren op zon vetpercentage. Afgezien van die feiten, is alleen al hun massa op UB zeer moeilijk te bereiken voor een natty, vanwege het vetpercentage.
Als je dat niet ziet ben je blind

keep dreaming bro.
Geen naturel staat zo knetterhard, met zo een volle ronde spieren op zon vetpercentage. Afgezien van die feiten, is alleen al hun massa op UB zeer moeilijk te bereiken voor een natty, vanwege het vetpercentage.

Iedereen zegt altijd makkelijk natty haalbaar, en niemand die dat beweert heeft een dergelijk fysiek zoals hun zelf. :trollface:

keep dreaming bro.

Ben ik het niet mee eens.
Ik vind ze echt niet zo vol ogen, zoals jij het hier beweerd.
Vergeet ook niet dat ze hier fel met belichting spelen.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 12:25 ----------

Iedereen zegt altijd makkelijk natty haalbaar, en niemand die dat beweert heeft een dergelijk fysiek zoals hun zelf. :trollface:

Ik heb het nergens over makkelijk.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat heeft hij op zijn hoofd.

haar.

Fijn dat hij zijn 3e been ook laat zien... ^^

Terug
Naar boven