MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

images?q=tbn:ANd9GcSPnrA8C-lpA85OEsmafzPh_hTGqXGoimHTZQBtFcMwzgqe8Tc5Xn9jenFx-w.jpg

ookal denk ik dat hij eerder mijn fysiek mirred

Ik weet niet wie het is maar zie de foto altijd voorbij komen als ik op simplyshredded surf.

Perfecte vormen al zou ik hem weleens op een wat rauwere foto willen zien.
Iemand een idee wie het is?

Fysiek van Jaco de Bruyn is in mijn ogen toch wel een van de mooiste die hier sinds langere tijd voorbij is gekomen!

EN WAT IS DIT :fire:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OT!
protein_supplements.jpg

Alistair Overeem maar dan met ietsje grotere borst
images?q=tbn:ANd9GcR0xoi51QiodYlUxE9nVwEoh6z8PjYSq23Ha4oET0ZFU3J_01ZCnFoJhxrXNg.jpg

Tja, veel zijn actieve coaches, dus hun oordeel laat ik toch net iets zwaarder meewegen dan roth de bbing doctor.
Wie zegt trouwens dat ik prof ambities heb? Wat een r*tard.

Hé, Killy. Jammer dat je wederom zo persoonlijk opvat man. Ik probeer jou hier als persoon wat tips te geven, maar jij suggereert nu voor de tweede keer dat ik mijzelf neerzet als een alleswetende bodybuilder. Ik ben slechts een ecto die streeft naar een aesthetic fysiek en het laatste wat ik doe, is claimen dat ik alle wijsheid in pacht heb. Wat ik wel weet, is niet alle bewandelde paden ook gelijk de beste zijn. Als jij het fijn vind op op de knietjes te zitten en alle kennis naar binnen te zuigen, doe je best. Er is niemand die je tegenhoudt. Het probleem is alleen dat een (wel?)bespraakt iemand als jou dat overal moet verkondigen en dat is dus precies wat mij (en vele andere geloof ik) irriteert. Doe voor de grap eens Tom Barten googlen (http://www.fouristhecore.com/) en kijk wat voor resultaten hij behaald met (ik gok in de ogen van jouw coaches) controversiële manieren. Als je echt wat te melden hebt en dat kan onderbouwen doe dat dan. Als je weer eens je 'van horen zeggen' komt verkondigen, doe ons allen een plezier en stop ermee.

Als ik dan wel zo vrij mag zijn om een diagnose te stellen, zou ik zeggen dat je momenteel in fase 2 zit. Woede.. Woede tegen de wereld en dat reageer je dan op mij af. Maar dat is oké, ik ben blij dat ik als een uitlaatklep voor jouw emoties dienst kan doen. Daarnaast heb ik gelezen dat complimentjes geven mensen kan helpen in zo'n situatie, dus afsluitend: Puik kapsel, knul!

Josh Hyaduck
1Wb69znHetdzbjgF9f7lFjaFSMhw1654-189x300.jpg

Heb nog een aardige weg te gaan voor die delts, de benen heb ik gelukkig al :rolleyes:

Die schouders zijn echt booming!

hij spant hem idd aan

nice die laatste

Is dezelfde als de vorige, maar vond hem hier beter uitkomen.

Terug
Naar boven