- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zeggen wel eens dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden.
Je moet gewoon niet zo janken en accepteren dat niet iedereen hier een professioneel bodybuilder wilt worden. En als ik je dan nog een tip van het huis mee mag geven, start langzaam het acceptatieproces dat jij dat ook nooit zal worden. Komt de klap straks minder hard aan. Kusje!
killy het maakt niet uit hoeveel arnolds je begeleiden, ieder lichaam is anders en kan het dus zijn dat je wat vet aanzet in de bulk, niet iedereen is een pure ecto
ik denk killy stijl super langzaam negatief reverse narrow grip alternate latt puldown, in plaats van bv. een deadlift. omdat een pro dat ook doet
zeker haalbaar bro in een paar jaar maar hij heeft er zeker voor gejuicedals je dat eerste fysiek natty niet haalbaar vind kan je beter meteen stoppen

klopt, maar ik weet niet of mensen die niet trainen het gaan miren als je shirtless ermee buiten loopt, je word waarschijnlijk als een freak aangekeken terwijl optie1 een andere verhaal isJaco de Bruyn heeft overigens wel een absurd fysiek, mirin'.

Dat weet niemand omdat elk lichaam anders is browat is nu een fysiek waar je geen aas voor hoeft te gebruiken als ongeveer max met normale genen enzo, just good food and hard traine.
klopt, maar ik weet niet of mensen die niet trainen het gaan miren als je shirtless ermee buiten loopt, je word waarschijnlijk als een freak aangekeken terwijl optie1 een andere verhaal is![]()

[Link niet meer beschikbaar]
Mirin^^
Alleen armen natuurlijk meer massa XD.
are you srs?[Link niet meer beschikbaar]
Mirin^^
Alleen armen natuurlijk meer massa XD.