XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Go Roth go!

Ik weet niet echt wat ik ideaal vind

1.
chris-evans-shirtless-captain-america.jpg

Weet niet of die juiced hiervoor, waarschijnlijk wel.

2.
313682_299444526736444_100000126987054_1381158_229404376_n.jpg

als je dat eerste fysiek natty niet haalbaar vind kan je beter meteen stoppen

Ze zeggen wel eens dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden:trollfacex:.

Je moet gewoon niet zo janken en accepteren dat niet iedereen hier een professioneel bodybuilder wilt worden. En als ik je dan nog een tip van het huis mee mag geven, start langzaam het acceptatieproces dat jij dat ook nooit zal worden. Komt de klap straks minder hard aan. Kusje!

Tja, veel zijn actieve coaches, dus hun oordeel laat ik toch net iets zwaarder meewegen dan roth de bbing doctor.
Wie zegt trouwens dat ik prof ambities heb? Wat een r*tard.

killy het maakt niet uit hoeveel arnolds je begeleiden, ieder lichaam is anders en kan het dus zijn dat je wat vet aanzet in de bulk, niet iedereen is een pure ecto

Wat heeft het met pure ecto te maken? Dat ik nou toevallig een snelle stofwisseling heb, maar geloof me, nk heavyweights is geen ecto.

ik denk killy stijl super langzaam negatief reverse narrow grip alternate latt puldown, in plaats van bv. een deadlift. omdat een pro dat ook doet

Ga jij eerst maar eens beginnen met trainen

als je dat eerste fysiek natty niet haalbaar vind kan je beter meteen stoppen
zeker haalbaar bro in een paar jaar maar hij heeft er zeker voor gejuiced ;)

de 2de ga ik imo niet voor , zou wel leuk zijn om zon fysiek te hebben maar al dat juice en strict eten ga ik helaas niet redden :(

gvd ik hou er maar mee op, killy je snapt mijn punt en dat van roth duidelijk niet, volgensmij wil je het ook niet snappen

Jaco de Bruyn heeft overigens wel een absurd fysiek, mirin'.

wat is nu een fysiek waar je geen aas voor hoeft te gebruiken als ongeveer max met normale genen enzo, just good food and hard traine.

Zou sowieso voor 1 kiezen, heeft nog wat atletisch. 2 is gewoon bruut maar ik zou er toch voor passen. 1 is ook een fysiek waarmee je in het weekend nog wel wat pinten kan gaan drinken :p.

klopt, maar ik weet niet of mensen die niet trainen het gaan miren als je shirtless ermee buiten loopt, je word waarschijnlijk als een freak aangekeken terwijl optie1 een andere verhaal is :rolleyes:

Zo vasculair en droog loop je er ook niet bij 11 vd 12 maanden en zou mij verder niet boeien wat andere mensen vinden :rolleyes:

Optie 1 is gewoon fitness en niet bodybuilding.

ik zou ook voor 2 gaan, vind alleen dat zun traps iets minder moge. oogt nu een beetje raar naar mijn mening

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mirin^^

Alleen armen natuurlijk meer massa XD.

Niet alleen z'n armen..

En schouders, borst, onderarmen, traps.. the ****

Mensen met een beetje aanleg zien er al zo uit met 1x per week superdude training.

Terug
Naar boven