XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Ik kom in cut al moeilijk op 10%, is natuurlijk allemaal aanleg, gewoon omdat jij niet boven de 10% uitkomt betekent niet dat iedereen dat heeft...

Best jammer dat aesthetics aangeboren zijn, hoop dat ik over een jaar ook aesthetix ben.. time wil tell

Dat ik een snelle vertering heb is 1 ding, maar de 10% bereiken moeilijk? Dat is meer jouw kennis over cutten die wat mist dan denk ik

Dat ik een snelle vertering heb is 1 ding, maar de 10% bereiken moeilijk? Dat is meer jouw kennis over cutten die wat mist dan denk ik

Zeg niet dat het moeilijk is, maar jij doet alsof het makkelijk is altijd lager dan 10% te staan.

killy, niet iedereen kan makkelijk op 10% vet staan. Denk dat de meerderheid toch zijn vetpercentage moet laten oplopen tijdens de bulk.. niet iedereen heeft dem superecto genetics

Killy, wat vervelend dat ze het hier nou nog steeds niet snappen hé? Om je even wat uitleg te besparen: Killy traint met heel veel bodybuilders en weet daarom ook heel veel van bodybuilden. Daarnaast is Killy zelf ook een monster, dus kunnen we erop vertrouwen dat wat hij zegt, klopt. Dus als Killy zegt dat je in de bulk makkelijk rond de 10-12% kan blijven, dan is dat ook zo.

Hé, geen dank Killy. Dat is ook Roth, zullen we maar zeggen.

Om onder de 10% te komen te staan is idd voor de een makkelijker voor de ander, door o.a stofwisseling, wat je vooral nodig hebt is kennis van je eigen lichaam en de juiste instelling natuurlijk;)

En happy juice helpt:D

Killy, wat vervelend dat ze het hier nou nog steeds niet snappen hé? Om je even wat uitleg te besparen: Killy traint met heel veel bodybuilders en weet daarom ook heel veel van bodybuilden. Daarnaast is Killy zelf ook een monster, dus kunnen we erop vertrouwen dat wat hij zegt, klopt. Dus als Killy zegt dat je in de bulk makkelijk rond de 10-12% kan blijven, dan is dat ook zo.

:roflol:

Goh je hebt helemaal gelijk....
Stom ook van me dat ik twijfel aan de grote geesten hier op dbb.
De kennis van jou en andere leden is zo groot dat de behaalde titels van de mensen waar ik naar luister niks voorstellen.
Ookal hebben jullie nog geen 1 wedstrijd gedaan, ik denk dat jullie alsnog de kennis van menig prof bber bezitten!

Ik wens je een perfecte prof carriere toe!

De kennis van jou en andere leden is zo groot dat de behaalde titels van de mensen waar ik naar luister niks voorstellen.
Ookal hebben jullie nog geen 1 wedstrijd gedaan, ik denk dat jullie alsnog de kennis van menig prof bber bezitten!

Mensen geloven alleen mensen die natty groter worden, jij zit aan de creatine...

Ze zeggen wel eens dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden:trollfacex:.

Je moet gewoon niet zo janken en accepteren dat niet iedereen hier een professioneel bodybuilder wilt worden. En als ik je dan nog een tip van het huis mee mag geven, start langzaam het acceptatieproces dat jij dat ook nooit zal worden. Komt de klap straks minder hard aan. Kusje!

killy het maakt niet uit hoeveel arnolds je begeleiden, ieder lichaam is anders en kan het dus zijn dat je wat vet aanzet in de bulk, niet iedereen is een pure ecto

Ik denk dat het voor de meesten (lees als 99,9%) hier gewoon niet aan te raden is om als een pro te trainen.

Ze zeggen wel eens dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden:trollfacex:.

Je moet gewoon niet zo janken en accepteren dat niet iedereen hier een professioneel bodybuilder wilt worden. En als ik je dan nog een tip van het huis mee mag geven, start langzaam het acceptatieproces dat jij dat ook nooit zal worden. Komt de klap straks minder hard aan. Kusje!

:roflol::roflol:

Terug
Naar boven