flip van hout
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo wil ik er aankomende zomer bij staan (zelfde kerel als hierboven)
Ja valt nog wel mee he, hoeveel % zou die staan? 8?
Ja, ik denk als je nu cut dat je zelf al zoiets hebt.
Denk wel dat zijn chest achterloopt met vb zijn biceps als ik zo rap even kijk.
Oke jij wint, vind hem veel lichter ogen maar dat zal wel aan mij liggen. Ik zeg natuurlijk niet dat hij niet buff is..[Link niet meer beschikbaar]
Vincent Urbank, Professional Strongman, Joins The GI Nutrition Athletic Team
ALLENDALE, NJ – GI Nutrition has announced that Vince Urbank, a top young star in professional strongman and powerlifting has joined the GI Nutrition team. Vince, who is currently 23 years old, proudly served in the US Marine Corps from 2005-2009. Just 3 years ago, while still enlisted, Vince began competing in strongman events. With a 6’5”, 315lb frame, Vince has made some serious strides over the past year. Earlier this year he competed in the American Strongman Corporation (ASC) Southern Strongman Challenge where he placed 2nd overall (Pro’s and Amateurs), 1st among amateur competitors, and received his official ASC pro card.

zal kijken hoever ik kan komen, weet het voor de zomer of ik het kan behalen of niet![]()

Dan ben je niet meer natty haalbaar
Waarom nu geen test kuurtje dan? kan je nog even massa bouwen voor de zomer.

VOlgens mij nog nooit een goede pic gezien afgezien van de self made pics en de webcam shots![]()