AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Hij is 95kg @ 7% @ 180 dus ik denk niet dat waterpoloer dat haalt.
Met alle respect hoor je hebt al een mooi fysiek vindt ik.

Zou dus overeenkomen met ongeveer 90kg @1.85, puur theoretisch gezien dus misschien wel mogelijk :p.

Ja wel iets. Hoop dat ik zoiets red, geen idee eigenlijk

Lijkt me wel mogelijk, maar alleen weer die delts :p. Zou me echt verbazen als je op 8% zo'n delts overhoudt. Valt me toch op dat dat het snelst verdwijnt aan een laag bf% bij naturels. Het is ook een van de eerste dingen die opvalt als iemand juiced.

niet om arrogant over te komen maar ik heb wel meer mass dan die kerel, misschien door genen ik weet het niet maar mijn borst en armen, en qua schouders zijn wel gelijk. Natuurlijk snap ik ook wel dat hij op 7/8% staat en ik op 12

niet om arrogant over te komen maar ik heb wel meer mass dan die kerel, misschien door genen ik weet het niet maar mijn borst en armen, en qua schouders zijn wel gelijk. Natuurlijk snap ik ook wel dat hij op 7/8% staat en ik op 12
Opzich heb je redelijk dezelfde bouw als die vent wat ik zo kan zien. Dikke schouders en dikke lats, iets mindere borst (in verhouding). Je armen zijn misschien nog wel groter. Je sixpack is moeilijk te beoordelen evenals je benen en je rug natuurlijk.

Zo weer een beetje je ego geboost? :p

qua massa zal je nu wel net zoveel hebben ookal staat die vent wel op 7% waar je rekening mee moet houden. Echter heeft die kerel wel echt goede aestethics dus wil zeker niet zeggen dat je er zo uitziet als hem als je dezelfde stats hebt.

Hoor je me ook niet ontkennen bro :p. Het probleem is dat het echt moeilijk is om veel over te houden aan 8%. Aangezien je misschien toch van plan bent om te kuren zou ik dan eerder dat ernaast laten lopen en dan goed cutten.. Dan heb je veel kans dat zoiets je lukt. Ik denk dat je eerder teleurgesteld gaat zijn als je naturel cut tot dat bf%. Maar probeer het en bewijs het tegendeel :D.

Opzich heb je redelijk dezelfde bouw als die vent wat ik zo kan zien. Dikke schouders en dikke lats, iets mindere borst (in verhouding). Je armen zijn misschien nog wel groter. Je sixpack is moeilijk te beoordelen evenals je benen en je rug natuurlijk.

Zo weer een beetje je ego geboost? :p

Sixpack is nog niet zo goed zichtbaar, maar duurt niet lang meer. Benen en rug zijn in orde. Mijn borst loopt idd wat raar, helemaal rond en wat voor op de rest. Chest is ook eigenlijk het eerst wat opvalt met shirt aan

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 21:56 ----------

Hoor je me ook niet ontkennen bro :p. Het probleem is dat het echt moeilijk is om veel over te houden aan 8%. Aangezien je misschien toch van plan bent om te kuren zou ik dan eerder dat ernaast laten lopen en dan goed cutten.. Dan heb je veel kans dat zoiets je lukt. Ik denk dat je eerder teleurgesteld gaat zijn als je naturel cut tot dat bf%. Maar probeer het en bewijs het tegendeel :D.

Nee snap ik, maar ik ben nu al aan het cutten en doe het heel rustig aan tot de zomer. Ik wil eigenlijk niet gaan kuren omdat ik weet van mezelf dat ik dan blijf kuren. Zolang ik geen kracht verlies is er niks aan de hand, dat was de vorige cut wel het geval omdat ik te laag in kh zat

demian is mad omdat hij zelf slecht gained

Ik vind waterpoloer gewoon lelijk, tot het tegendeel is bewezen met goede pics :trollface:

Waar woon je water?

hoe kan dat eigenlijk, dat bij kurende mensen de schouders zoveel buffer worden vergeleken met de rest?

Zitten volgens mij meer androgene receptoren oid.

Terug
Naar boven