Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

En kurende mensen hebben vaak ook een veel vollere borst, ook zelfde verhaal?

en ze hebben vaak grotere benen & armen, en de rug is meestal ook veel groter

Kak, ik wil niet kuren, maar wat ik juist zo mooi vind zijn die volle borst, schouders en traps..en die hardheid! IMAD :(

borst vind ik over t algemeen helemaal neit veel groter lijken, schouders vallen mij t meest op

En kurende mensen hebben vaak ook een veel vollere borst, ook zelfde verhaal?

Kurende mensen zijn over het algemeen voller ;) Dacht niet dat er een direct verband is tussen juice en vollere borst.. Met traps en schouders is dat een feit, die spiergroepen reageren extreem goed op AAS..

dus dan komen die fitnessphaggots dus best geloofwaardig over aangezien de meeste fitnessmodellen echt zielige schouders hebben

Ik heb ook zielige schouders. er is dus nog hoop voor me.

Ik ken ook een aantal jongens die gezamenlijk al een jaar of 3/4 natty trainden en gewoon allemaal een deftig fysiek hadden opgebouwd. Maar toen ze eenmaal 2 kuurtjes hadden gedaan oogde ze ook gelijk 10 keer harder en oogde ze veel voller.

Ik weet niet of dit wetenschappelijk klopt maar het lijkt vaak wel of kuur fysieken ook al zijn ze niet heel zwaar gewoon kwalitatief veel beter ogen en natty lijkt dit voor veel mensen moeilijk te behalen ook al kunnen ze bijvoorbeeld wel hetzelfde gewicht halen toch ogen ze anders.

Kan ook dat het toeval is want ken maar een handje vol mensen irl die kuren.

Maar waarom zou je een cut kuur doen? Die droogheid kan je toch sowieso nooit vasthouden? (srs)

Stel je pakt een cut kuur voor 2 maanden, dan ben je binnen een jaar die droogte toch weer kwijt? En met een massa kuur kan je het wel langer vasthouden toch?

kap nou eens met posten over kuren, je komt er alleen maar dommer door over omdat je geen idee hebt waar je over praat

waarom zou je kuren, meeste chicks vallen op een beetje gespierd.

Daarvoor trainen jullie toch?

to kuur or not to kuur
een vraag die ik me meer en meer stel...

Terug
Naar boven