Toch wel de meest perfecte abs die ik tot nu toe gezien heb, rest ziet er ook top uit, was je het bb'en beu dat je overgestapt ben op strongman?
perfect is een groot woord vriend

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch wel de meest perfecte abs die ik tot nu toe gezien heb, rest ziet er ook top uit, was je het bb'en beu dat je overgestapt ben op strongman?

Heb dan liever het fysiek van G-Men.
Die abs zijn ook wel weer overdreven........

Schaamteloze zelfpromotie...
Funpic
![]()
Best shape
![]()
Strongmanshape
![]()
wat zijn je stats op die burgerking foto? Dat ziet er wel uit als een streef voor mij 
Jij bent wel echt 1 van de bazigste personen op dit forum zeg, nondejuwat zijn je stats op die burgerking foto? Dat ziet er wel uit als een streef voor mij
![]()

Oehh een hartje zelfs
Het is fijn dat er nog vrouwen zijn die echt op gespierde mannen vallen. De voorliefde voor Biebers en emo types de laatste tijd doet mij soms op mijn hoofd krabben. Mijn laatste vriendin schrok zich kapot toen ik voor het eerst mijn trui uittrok. maar ja ook wel weer grappig.
Oehh een hartje zelfs
Het is fijn dat er nog vrouwen zijn die echt op gespierde mannen vallen. De voorliefde voor Biebers en emo types de laatste tijd doet mij soms op mijn hoofd krabben. Mijn laatste vriendin schrok zich kapot toen ik voor het eerst mijn trui uittrok. maar ja ook wel weer grappig.

Nitwit is een geval apart..Oehh een hartje zelfs

Nou ben ik weer een geval apart..Nitwit is een geval apart..
Je vriendin zag niet dat je met trui aan een beest was/bent?![]()

Ben je gek ofzo? Heb je godver een goed lijf dan ga je het verhullen.. Gewoon de vrouw er weer uitschoppen.Graag of niet.. ja toch?ik had zelfs express een beetje verhullende blouse aangetrokken de eerste paar keer omdat ik al vaak had gemerkt dat het grootste gedeelte van de vrouwen een strak shirt een beetje intimiderend vonden. En in een trui of iets dergelijks zie je wel dat je wat breder bent maar niet echt dat het zo is..
Ben je gek ofzo? Heb je godver een goed lijf dan ga je het verhullen.. Gewoon de vrouw er weer uitschoppen.Graag of niet.. ja toch?