MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Heb dan liever het fysiek van G-Men.
Die abs zijn ook wel weer overdreven........

Schaamteloze zelfpromotie...

Funpic
Gijs_YBF_2008_015.jpg

Best shape
gijswff.jpg

Strongmanshape
klaarmetstones.jpg

Jij bent wel echt 1 van de bazigste personen op dit forum zeg, nondeju :p wat zijn je stats op die burgerking foto? Dat ziet er wel uit als een streef voor mij :D

+1 voor g-men omdat hij natty is

Toch wel de meest perfecte abs die ik tot nu toe gezien heb, rest ziet er ook top uit, was je het bb'en beu dat je overgestapt ben op strongman?

Nee niet beu. Viel natural niet veel meer te behalen na de WFF en ik vind het altijd fijn een uitdaging te hebben. Strongman leek me leuk om mezelf op kracht weer nieuwe doelen te stellen, kon niet vermoeden dat ik met mijn fysiek ook nog zo zou presteren daar. Is dus soort van uit de hand gelopen hobby geworden. Mijn fysiek blijft echter redelijk bodybuildergeorienteerd. de rest maakt altijd grapjes over mijn definitie als ik het shirt uit doe bij wedstrijden.
Kan ook maar zo dat ik weer eens besluit op het podium te gaan staan hoor.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 19:08 ----------

Jij bent wel echt 1 van de bazigste personen op dit forum zeg, nondeju :p wat zijn je stats op die burgerking foto? Dat ziet er wel uit als een streef voor mij :D

1,79m 93kg en vet% van 3-4% was niet meer te meten met de tang en die starte bij 4,5% geloof ik. had me na de wedstrijd al flink laten gaan met cola, chocola etc dus ik hield al wel weer wat vocht vast op dat moment.

Laatst bewerkt:
:eek: Damn.. Goed lijf G-men.. :heart:

Oehh een hartje zelfs:kiss:

Het is fijn dat er nog vrouwen zijn die echt op gespierde mannen vallen. De voorliefde voor Biebers en emo types de laatste tijd doet mij soms op mijn hoofd krabben. Mijn laatste vriendin schrok zich kapot toen ik voor het eerst mijn trui uittrok. maar ja ook wel weer grappig.

• Like
Waarderingen: 2HI

Het is fijn dat er nog vrouwen zijn die echt op gespierde mannen vallen. De voorliefde voor Biebers en emo types de laatste tijd doet mij soms op mijn hoofd krabben. Mijn laatste vriendin schrok zich kapot toen ik voor het eerst mijn trui uittrok. maar ja ook wel weer grappig.

Precies gijs, ze moeten het toch doen met wie jij bent of je nou gespierd bent of mager zoals de meeste tegenwoordig.

Dit dus.
Tegenwoordig lijken ze (de vrouwen dus) allemaal op 'het artistieke type' te vallen :o
Mijn vriendin wil juist (gelukkig!) dat ik alles behalve afval! :D

Nitwit is een geval apart.. :)

Je vriendin zag niet dat je met trui aan een beest was/bent?:rolleyes:

Nitwit is een geval apart.. :)

Je vriendin zag niet dat je met trui aan een beest was/bent?:rolleyes:
Nou ben ik weer een geval apart.. :eek:

Artistieke types.. omg..daar loop ik dus niet warm voor. Niet eens een beetje. :rolleyes:
Man moet echt man zijn. Spieren, groot, breed..jummie. :D

ik had zelfs express een beetje verhullende blouse aangetrokken de eerste paar keer omdat ik al vaak had gemerkt dat het grootste gedeelte van de vrouwen een strak shirt een beetje intimiderend vonden. En in een trui of iets dergelijks zie je wel dat je wat breder bent maar niet echt dat het zo is..

ik had zelfs express een beetje verhullende blouse aangetrokken de eerste paar keer omdat ik al vaak had gemerkt dat het grootste gedeelte van de vrouwen een strak shirt een beetje intimiderend vonden. En in een trui of iets dergelijks zie je wel dat je wat breder bent maar niet echt dat het zo is..
Ben je gek ofzo? Heb je godver een goed lijf dan ga je het verhullen.. Gewoon de vrouw er weer uitschoppen.Graag of niet.. ja toch?

Ben je gek ofzo? Heb je godver een goed lijf dan ga je het verhullen.. Gewoon de vrouw er weer uitschoppen.Graag of niet.. ja toch?

Idd ze moeten je gewoon nemen zoals je bent. Hoe dan ook ze komen er toch wel achter, en gijs je hebt je niks om voor te schamen ( sterker nog je mag meer dan tevreden zijn, niet veel doen je dit op deze manier na)

Het is eigenlijk een van de weinige mensen waarvan ik vrijwel zeker ben dat het echt zo is. In de afgelopen jaren al meerdere topic van/over Gijs gezien, en dikke respect voor die kerel. Er zijn vrijwel geen mensen die zoveel jaar dedicated aan BB/PL/SM kunnen doen.

Terug
Naar boven