MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

fl**ker op man, hij traint al vreselijk lang. je weet echt niet wat er haalbaar is

Ej, klein pubertje dat je bent... Ga lekker ergens anders op Zyzz fappen ofzo. Alsof jij met je 82kg wel enig idee hebt wat er haalbaar is :roflol:

Kan je zeggen dat er meer mensen rond lopen met zo'n fysiek die wel gekuurd hebben, ipv mensen die dat naturel hebben weten te bereiken met zoveel discipline.

Als hij zegt dat hij volledig naturel is... Prima, petje af man. Maar ik blijf sceptisch wat dat betreft. Heb 'm toch ook niet uitgemaakt voor leugenaar, sommige mensen hier volgen zijn log of w/e, ik niet.
Ik dacht dat hij hier voor gekuurd had, raar hè?

Ej, klein pubertje dat je bent... Ga lekker ergens anders op Zyzz fappen ofzo.

Kan je zeggen dat er meer mensen rond lopen met zo'n fysiek die wel gekuurd hebben, ipv mensen die dat naturel hebben weten te bereiken met zoveel discipline.

Als hij zegt dat hij volledig naturel is... Prima, petje af man. Maar ik blijf sceptisch wat dat betreft. Heb 'm toch ook niet uitgemaakt voor leugenaar, sommige mensen hier volgen zijn log of w/e, ik niet.
Ik dacht dat hij hier voor gekuurd had, raar hè?

ik dacht dat hij hiervoor dik 20 jaar had getraint... :rolleyes:

Het is eigenlijk een van de weinige mensen waarvan ik vrijwel zeker ben dat het echt zo is. In de afgelopen jaren al meerdere topic van/over Gijs gezien, en dikke respect voor die kerel. Er zijn vrijwel geen mensen die zoveel jaar dedicated aan BB/PL/SM kunnen doen.

Onzin natuurlijk. Jij kent ze alleen niet.

is g-men natty?

I just opened my eyes, brb test kuur terugdraaien.

Thanks iedereen. Goede pic van Shawn Ray trouwens. Flawless fysiek had die en die poseerroutine die meerdere keren gepost is ooit vind ik nog steeds de mooiste ooit.

en ik geef chipmunk geen ongelijk. De meesten tegenwoordig willen alles veel te snel en dus kom je er niet veel tegen in de reguliere sportscholen die zoiets opbouwen zonder te kuren. sinds ik echter met zeer gemotiveerde mensen pl of strongman train kom ik ze vaker en vaker tegen. Goede zaak dus. Ik stond laatst in de sportschool waar iemand die starte met trainen aan de eigenaar vroeg welke dingen hij erbij moest gebruiken. Hij kreeg serieus advies voor het een en ander. Ongelofelijk in mijn ogen. Ik heb hem toen een stang met schijven aangeraden. Iedereen moet dus geloven wat hij wil ik geef je geen ongelijk. Dat neemt niet weg dat iedereen ook eens uitgenodigt is om eens mee te trainen en me te leren kennen. En nu weer wat motiverende plaatjes please!

Thanks iedereen. Goede pic van Shawn Ray trouwens. Flawless fysiek had die en die poseerroutine die meerdere keren gepost is ooit vind ik nog steeds de mooiste ooit.

en ik geef chipmunk geen ongelijk. De meesten tegenwoordig willen alles veel te snel en dus kom je er niet veel tegen in de reguliere sportscholen die zoiets opbouwen zonder te kuren. sinds ik echter met zeer gemotiveerde mensen pl of strongman train kom ik ze vaker en vaker tegen. Goede zaak dus. Ik stond laatst in de sportschool waar iemand die starte met trainen aan de eigenaar vroeg welke dingen hij erbij moest gebruiken. Hij kreeg serieus advies voor het een en ander. Ongelofelijk in mijn ogen. Ik heb hem toen een stang met schijven aangeraden. Iedereen moet dus geloven wat hij wil ik geef je geen ongelijk. Dat neemt niet weg dat iedereen ook eens uitgenodigt is om eens mee te trainen en me te leren kennen. En nu weer wat motiverende plaatjes please!

Mee trainen?hihi, je kan mij MP-en..easy :D

Kan dat flirten niet ffies via PB?!!?!?

had da ni gedacht van nitwit:o

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 22:53 ----------

*zucht*

Geouwehoer moet gewoon kunnen..:rolleyes: Ik denk dat men hier ondertussen best kan inschatten dat echt wel voor een grapje in ben, en net zo goed mee gein. ;)

maar toch zit je met een nat slipje, geef het maar toe;)

Altijd wel grappig om te lezen...
Mannen die wanhopig achter de weinig vrouwelijke leden gaan lopen kwijlen.

Pathetic and beta as ****

Terug
Naar boven