AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

iemand die weet wat er met Lazar zn bovenste blokje (aan zn rechterkant op de foto) aan de hand is?

Verder vind ik wel dat bij die fotoshoot alle spieren afzonderlijk prachtige vormen/genetics hebben, vaak zie je dat iemand 1 of 2 spieren heeft die er qua vorm (niet massa) duidelijk uitsteken maar bij hem ziet t allemaal prachtig uit.

kan je in turkije gwn celltech kopen btw in apotheek?

Money talks ;)

wat hg primo a 5 euro per ampoule hmmmmmm

Hoger in vet % gaan? :p

Zo simpel? Of gewoon minder hard trainen? :D

Met die taille van jou ken je nog weleens in de buurt komen.

zo droog? natty?!

hij zou wel natty moeten zijn maar fukc it gast, dat is echt 3,5 xD

maar als ik zo onstage kom en ik word nog laatste dan boeit me dat echt niet. die shape is echt zo gruwelijk. vanaf dat ik begon met bb is dat al mijn streven!

Even een noob-vraag: dit vind ik op zich wel wat, maar is daar een manier voor om de spieren juist niet zoduidelijk gevormd te krijgen zoals die gast op de foto?

ja hoor. minder diep cutten :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 23:10 ----------

Zo simpel? Of gewoon minder hard trainen? :D

minder hard trainen?!
GTFO.png

om zo droog te komen moet je echt heel diep cutten > maanden op een onmenselijk dieet en gruwelijke cardio...

Sorry... :(

lazar-angelov-2.jpg

hier zie je hem wat beter, die fotoshoots hebben nl allemaal epic angles

streef (srs)

wel ok...? super :D

Even een noob-vraag: dit vind ik op zich wel wat, maar is er een manier voor om de spieren juist niet zo duidelijk gevormd te krijgen zoals die gast op de foto?

Dat wil je omdat?

die gast staat gewoon wedstrijdklaar en als je niet aan een wedstrijd mee wil doen is het onnodig (en bovendien gevaarlijk) om op zo'n laag vetpercentage te staan. ik gok alleen dat deze gast wel iets meer weegt dan de 65kg die jij al doel voor ogen hebt ;)

die gast staat gewoon wedstrijdklaar en als je niet aan een wedstrijd mee wil doen is het onnodig (en bovendien gevaarlijk) om op zo'n laag vetpercentage te staan. ik gok alleen dat deze gast wel iets meer weegt dan de 65kg die jij al doel voor ogen hebt ;)

Denk je? Volgens mij is hij niet heel erg lang, en als hij rond de 3% staat zal die 65 kilo niet eens raar klinken ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wie de fok zijn deze buffels? :)

Leuk fysiek toch vind ik de massa monsters mooier om te zien

Terug
Naar boven