- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
5e kop van links doet me denken aan Derek..[Afbeelding niet meer beschikbaar]
wie de fok zijn deze buffels?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5e kop van links doet me denken aan Derek..[Afbeelding niet meer beschikbaar]
wie de fok zijn deze buffels?![]()

Nou ze zijn gespierder dan 99procent van dit forum dus wat zijn wij dan ?en die daarnaast, pff wat een hangbuikzwijn.
en de rest zit aan de AAS, kuiten zijn nog kleiner dan de onderarmen.. zwaar kansloze gasten als je het mij vraagt
Wat doe je op dit forum dan?en die daarnaast, pff wat een hangbuikzwijn.
en de rest zit aan de AAS, kuiten zijn nog kleiner dan de onderarmen.. zwaar kansloze gasten als je het mij vraagt
en die daarnaast, pff wat een hangbuikzwijn.
ze zijn waarschijnlijk strongmen... die hebben geen voordeel aan grote kuitenen die daarnaast, pff wat een hangbuikzwijn.
Nou ze zijn gespierder dan 99procent van dit forum dus wat zijn wij dan ?
en die daarnaast, pff wat een hangbuikzwijn.

ze zijn waarschijnlijk strongmen... die hebben geen voordeel aan grote kuiten
Hun kuiten en onderarmen zijn waarschijnlijk dikker dan jouw bovenbeen. Dat het niet in verhouding is betekent niet dat het "klein" is. Ik ben benieuwd wat er van je overblijft als jij er naast gaat staan.
Nou ze zijn gespierder dan 99procent van dit forum dus wat zijn wij dan ?

serieuze reply voor dit topic
aaron curtis :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
met piney