XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Wel veel dunne kuiten?

wel ideale VP allemaal :P behalve die met t kindje, net iets teveel

en die daarnaast, pff wat een hangbuikzwijn.
en de rest zit aan de AAS, kuiten zijn nog kleiner dan de onderarmen.. zwaar kansloze gasten als je het mij vraagt

Die met die grijze broek heeft best een goed fysiek imo

Dat zijn toch redelijk wat bf percentages die je daar ziet, niet (en in mindere mate meneer grijsbroek)...?

en die daarnaast, pff wat een hangbuikzwijn.
en de rest zit aan de AAS, kuiten zijn nog kleiner dan de onderarmen.. zwaar kansloze gasten als je het mij vraagt

Hun kuiten en onderarmen zijn waarschijnlijk dikker dan jouw bovenbeen. Dat het niet in verhouding is betekent niet dat het "klein" is. Ik ben benieuwd wat er van je overblijft als jij er naast gaat staan.

Kleine kuiten? i lold

ze zijn waarschijnlijk strongmen... die hebben geen voordeel aan grote kuiten

Heb je OOIT wel is strongmen gekeken? bij 9 van de 10 loopoefeningen schiet het kramp in de kuiten omdat de kuiten bij de meeste zwaar achterliggen. Zelfs bij het tillen van de atlas stenen zijn goede kuiten nodig

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 13:33 ----------

Hun kuiten en onderarmen zijn waarschijnlijk dikker dan jouw bovenbeen. Dat het niet in verhouding is betekent niet dat het "klein" is. Ik ben benieuwd wat er van je overblijft als jij er naast gaat staan.

Als ik over 3 maandjes weer op 6% sta zal ik is een foto maken van mij en iemand van 20%+ , kan je zien hoe vadzig die gozer dan lijkt, get real bro!

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 13:36 ----------

Nou ze zijn gespierder dan 99procent van dit forum dus wat zijn wij dan ?

En ik hoop ook hoger bf dan 99% van het forum......:eek:

Laatst bewerkt:
serieuze reply voor dit topic

aaron curtis :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

met piney

Terug
Naar boven