XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Snap sowieso niet waarom mensen elkaar afbranden, zelfs al heeft iemand in 2 jaar geen progressie. Waarom dan zo haten? Als hij er blij mee is.

Het is de combinatie. Killy is de man in dit topic die fysiek na fysiek onderuit haalt omdat ze naar zijn mening te klein zijn of niet bodybuilding genoeg. En natuurlijk, dit is JOUW ideale lichaam topic, maar dat geeft je nog niet het recht om een 'fitness' fysiek te bagatelliseren terwijl je zelf erbij loopt als tandenstoker.

die kop :roflol: jammer dat je die niet kan trainen.

Het is de combinatie. Killy is de man in dit topic die fysiek na fysiek onderuit haalt omdat ze naar zijn mening te klein zijn of niet bodybuilding genoeg. En natuurlijk, dit is JOUW ideale lichaam topic, maar dat geeft je nog niet het recht om een 'fitness' fysiek te bagatelliseren terwijl je zelf erbij loopt als tandenstoker.

:roflol: :roflol:

van voren ziet het er juist niet uit, van 23-33 seconde is bijna pijnlijk om te zien.
dat kun je met anders poseren al wat verbeteren denk ik killy

Pauzeer hem op 0.34, gewoon een goed fysiek, end of story. Vind het altijd belachelijk om zaken als '' het ziet er niet uit '' als commentaar te geven op iemand zijn fysiek. Zeker als je weet dat hij er zo hard voor werkt.

En het feit dat hij kritiek geeft op fitnessfysieken doet hier niets terzake. Het is even hypocriet om zo te kakken op zijn fysiek.

108 bij 2m is ook anorexia :trollface:

Killy, veel jaloezie lees ik alweer.. rome is ook niet in een dag gebouwd, dus heb geduld. Ze hebben niet de ballen zoals jou met die trainingsfilmpjes online zetten etc. Gelukkig heb je nu al goede begeleiding ;)!

pauzeer hem op 0.34, gewoon een goed fysiek, end of story. Vind het altijd belachelijk om zaken als '' het ziet er niet uit '' als commentaar te geven op iemand zijn fysiek. Zeker als je weet dat hij er zo hard voor werkt.

En het feit dat hij kritiek geeft op fitnessfysieken doet hier niets terzake. Het is even hypocriet om zo te kakken op zijn fysiek.

+1

Net klaar met werken, zie ik dit allemaal... :popcorn:

van voren ziet het er juist niet uit, van 23-33 seconde is bijna pijnlijk om te zien.
dat kun je met anders poseren al wat verbeteren denk ik killy

Iedereen mag z'n mening geven, laat dat duidelijk zijn. Vind z'n taille ook te breed en de aanhechtingen vd chest zijn miss apart, maarja dat trekt wel bij qua looks als je massa wint! Alleen als die mensen met negatief kk commentaar nou eens foto's online zouden zetten, zodat we jullie ook kunnen beoordelen. Dan weet je ook je plek weer in de anonimiteit.

Killy komt er wel.

Iedereen mag z'n mening geven, laat dat duidelijk zijn. Vind z'n taille ook te breed en de aanhechtingen vd chest zijn miss apart, maarja dat trekt wel bij qua looks als je massa wint! Alleen als die mensen met negatief kk commentaar nou eens foto's online zouden zetten, zodat we jullie ook kunnen beoordelen. Dan weet je ook je plek weer in de anonimiteit.

dat is t grappige van DBB, 99% van de mensen durft zelf niet eens te posen in een video :)

tumblr_m1t8kaQQbS1rnfejco1_500.png

Terug
Naar boven