Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Goede uitleg maar als killy zo doorgaat met deze dedication komt hij er wel, maar dan moet ie niet alvast gaan praten voor 10 jaar verder natuurlijk :D en miss minder 'suyker' etc klinkt alsof je in een elite profbodybuilder clubje zit Killy :p

Laatst bewerkt:
WEl grappig dat je er zoveel moeite mee heb dat ik kritiek geef in een 'wat is jouw ideale lichaam topic' terwijl ik wel 1 van de weinig ben die niet in het normale foto topic iedereen zit af te kraken.

Erger je liever aan de gasten die gemotiveerde mensen zitten af te kraken op hun progressie.

In een topic over wat voor jou het ideale lichaam is, kan je toch gerust Ronnie Coleman afkraken als dat nu niet je ideale lichaam is, ongeacht van hoe je er zelf nu bij staat? Snap niet wat Killy daar fout aan heeft gedaan of waarom hij daarom het verdient extra hard aangepakt te worden. Ik zie een grote ecto die dankzij veel inspanning en motivatie zijn ecto status beetje bij beetje aan het ontgroeien is. Hij loopt er nu ook niet meer bij als een vlagenstok van 1m92, maar vandaar komt hij wsl wel. Van waar hij komt, waar hij nu staat en waar hij naartoe wil, dat is wat telt.

Niet zo haten, voorlopig ziet killy er beter uit( fysiek gezien) dan 60% van zijn leeftijdsgenoten en ik zou je gewoon doen hoor killy (nohomo)

less slowchat more pics

IN

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OT:
2968gj.jpg

Roidrage? Bro, luister. Het gaat daar helemaal niet om. Ik denk het merendeel hier jullie mening geen **** uitmaakt. Het maakt mij ook geen **** uit hoe iemand erbij staat. Het mooie van deze sport is dat het een individuele sport is, dus wat maakt het uit als iemand anders een beter of slechter fysiek heeft? En als er hier al een foto wordt gepost krijg je vier soorten reacties, namelijk: "wat slecht voor .. jaar", "Goed op weg bro!", "Super fysiek man, streef!", "Zeker gejuiced hiervoor?"

De reden waarom Killy een uitzondering is, is heel simpel. Ik zal het wat makkelijker voor je maken. De gemiddelde DBB-er rijdt in een Polo en in dit topic kijken we naar Mercedessen. Vervolgens komt Killy langs en vertelt iedereen doodleuk dat zo'n Mercedes helemaal voorstelt en makkelijk te krijgen is, maar dat een Ferrari pas een beginpunt voor hem is. Als hij vervolgens zijn eigen auto laat zien, blijkt hij een derdehands Fiat Panda te hebben. En dat maakt geen **** uit, maar je maakt jezelf wel belachelijk door dat soort dingen te roepen.

Roidrage? Waar heb je het over gast, ben al bijna een jaar off. Maar ik ben je bro niet.. Ik beoordeel killy toch ook niet alleen positief, integendeel, er is nog enorm veel werk aan de winkel.

Het is toch alleen maar mooi dan Killy zon goed inzicht beschikbaar stelt over zijn trainingen / video's / foto's / wellicht voeding?

Vaak worden mensen jelly in Post je foto's omdat sommigen er zo goed bij staan door genetics en wordt hij verdacht bij AAS en bij Killy is het andersom.

Maar zoals al gezegd zolang hij dedicated blijft komt het goed. Misschien ben je wel te snel met de grotere jongens mee gegaan en ben je vergeten je eigen pad te bewandelen.

Denk er ook aan dat een foto heel anders over komt dan een filmpje. Bij een foto kiest iedereen waarschijnlijk de foto uit waar hij er het meest buff uit ziet.

Ontopic:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:trollface:

damn die serge nubret, toch wel een van de beste fysieken ooit.
hij was vermoedelijk wel een bigtime insuline gebruiker :) als ik zijn eetmomenten en training style moet geloven (kilo's vlees, weinig eetmomenten enz).
helaas is de insuline hem ook fataal geworden op een toch wel respectabele leeftijd van 72

531_6.jpg

Als het jou toch allemaal niks uitmaakt, waarom stoor jij je dan toch aan Killy? Ik kan je boze gezichtje al inbeelden achter je schermpje, bij een post van Killy:roflol:

Dat je niet de slimste jongen van de klas bent had ik ondertussen al wel door, Hoody. Maar is begrijpend lezen echt zo moeilijk? Ik zeg in mijn reactie dat zijn gedrag mij irriteert en dat zijn fysiek mij niets uitmaakt. Dus lees het nog een keer en dan hoef je in het vervolg niet meer van die domme vragen te stellen.

Boos gezichtje? Ik geniet hiervan, mocht je het nog niet doorhebben.

Anyway, dit loopt een beetje uit de hand dus ik ga mijn bek maar houden.

laten we gewoon ontopic blijven..

matt croc!

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat je niet de slimste jongen van de klas bent had ik ondertussen al wel door, Hoody. Maar is begrijpend lezen echt zo moeilijk? Ik zeg in mijn reactie dat zijn gedrag mij irriteert en dat zijn fysiek mij niets uitmaakt. Dus lees het nog een keer en dan hoef je in het vervolg niet meer van die domme vragen te stellen.

:roflol::roflol::roflol:

+1. Je hebt helemaal gelijk.

Als JIJ eens goed leert lezen, kan je misschien toch wel veronderstellen dat ik het ook over zijn gedrag had?:roflol: Je kan idd beter gewoon je bek houden:D

• Like
Waarderingen: Roth
vtech just kicked in yo

2u7ru4l.jpg

Terug
Naar boven