vincent1992
Cool Novice
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
zoiets is zeker mijn streef
verkeerde geciteerd;p you know which i mean
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Roidrage? Bro, luister. Het gaat daar helemaal niet om. Ik denk het merendeel hier jullie mening geen **** uitmaakt. Het maakt mij ook geen **** uit hoe iemand erbij staat. Het mooie van deze sport is dat het een individuele sport is, dus wat maakt het uit als iemand anders een beter of slechter fysiek heeft? En als er hier al een foto wordt gepost krijg je vier soorten reacties, namelijk: "wat slecht voor .. jaar", "Goed op weg bro!", "Super fysiek man, streef!", "Zeker gejuiced hiervoor?"
De reden waarom Killy een uitzondering is, is heel simpel. Ik zal het wat makkelijker voor je maken. De gemiddelde DBB-er rijdt in een Polo en in dit topic kijken we naar Mercedessen. Vervolgens komt Killy langs en vertelt iedereen doodleuk dat zo'n Mercedes helemaal voorstelt en makkelijk te krijgen is, maar dat een Ferrari pas een beginpunt voor hem is. Als hij vervolgens zijn eigen auto laat zien, blijkt hij een derdehands Fiat Panda te hebben. En dat maakt geen **** uit, maar je maakt jezelf wel belachelijk door dat soort dingen te roepen.

als ik zijn eetmomenten en training style moet geloven (kilo's vlees, weinig eetmomenten enz).Als het jou toch allemaal niks uitmaakt, waarom stoor jij je dan toch aan Killy? Ik kan je boze gezichtje al inbeelden achter je schermpje, bij een post van Killy![]()
Dat je niet de slimste jongen van de klas bent had ik ondertussen al wel door, Hoody. Maar is begrijpend lezen echt zo moeilijk? Ik zeg in mijn reactie dat zijn gedrag mij irriteert en dat zijn fysiek mij niets uitmaakt. Dus lees het nog een keer en dan hoef je in het vervolg niet meer van die domme vragen te stellen.
Boos gezichtje? Ik geniet hiervan, mocht je het nog niet doorhebben.
Anyway, dit loopt een beetje uit de hand dus ik ga mijn bek maar houden.

Dat je niet de slimste jongen van de klas bent had ik ondertussen al wel door, Hoody. Maar is begrijpend lezen echt zo moeilijk? Ik zeg in mijn reactie dat zijn gedrag mij irriteert en dat zijn fysiek mij niets uitmaakt. Dus lees het nog een keer en dan hoef je in het vervolg niet meer van die domme vragen te stellen.
Boos gezichtje? Ik geniet hiervan, mocht je het nog niet doorhebben.
Anyway, dit loopt een beetje uit de hand dus ik ga mijn bek maar houden.
Je kan idd beter gewoon je bek houden
vtech just kicked in yo
[Afbeelding niet meer beschikbaar]