Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

als t een roze poseer trunk is mag het van mij bbosman :D
killy komt er wel, motivatie ontbreekt in ieder geval niet bij hem.. toch t belangrijkste

Zal stieken een sexy roze slipje van kant ofzo jatten uit de Hunkemoller, is dat ook goed? Maatje S? :D

Wat een niveau weer..

Mjah gaat nog lang duren alsie echt 2meter is. Gaat ie nooit winnen van al die kleinere gasten die betere genen hebben. Een hobby is gezond, maar teveel tijd erin stoppen als het bij voorbaat al kansloos is is best wrl pijnlijk.

Zoiets als een negerin die Miss China wilt worden.

tumblr_m1t8kaQQbS1rnfejco1_500.png
Wie is dit?
Is zeker een streeffysiek!

heeft er aardig wat creatine kuurtjes door heen gejaagd maar mooi fysiek:)

Iedereen mag z'n mening geven, laat dat duidelijk zijn. Vind z'n taille ook te breed en de aanhechtingen vd chest zijn miss apart, maarja dat trekt wel bij qua looks als je massa wint! Alleen als die mensen met negatief kk commentaar nou eens foto's online zouden zetten, zodat we jullie ook kunnen beoordelen. Dan weet je ook je plek weer in de anonimiteit.

normaal zou ik het met je eens zijn maar killy is een uitzondering

Toch wel leuk dat andere dyel fysieken een jonge lopen te pesten die wss meer massa heeft dan 90% wat er op reageert.

het is de combinatie. Killy is de man in dit topic die fysiek na fysiek onderuit haalt omdat ze naar zijn mening te klein zijn of niet bodybuilding genoeg. En natuurlijk, dit is jouw ideale lichaam topic, maar dat geeft je nog niet het recht om een 'fitness' fysiek te bagatelliseren terwijl je zelf erbij loopt als tandenstoker.

+1

Killy ik vind je buikspieren echt achter lopen train je die wel zwaar genoeg?

normaal zou ik het met je eens zijn maar killy is een uitzondering
Wat bedoel je nou gast? Mijn bericht komt er op en neer dat je eens wat foto's van jezelf online zou kunnen zetten zodat we jou ook eens kunnen beoordelen.. Zul je wel niet durven!?!

Wat bedoel je nou gast? Mijn bericht komt er op en neer dat je eens wat foto's van jezelf online zou kunnen zetten zodat we jou ook eens kunnen beoordelen.. Zul je wel niet durven!?!

Roidrage? Bro, luister. Het gaat daar helemaal niet om. Ik denk het merendeel hier jullie mening geen **** uitmaakt. Het maakt mij ook geen **** uit hoe iemand erbij staat. Het mooie van deze sport is dat het een individuele sport is, dus wat maakt het uit als iemand anders een beter of slechter fysiek heeft? En als er hier al een foto wordt gepost krijg je vier soorten reacties, namelijk: "wat slecht voor .. jaar", "Goed op weg bro!", "Super fysiek man, streef!", "Zeker gejuiced hiervoor?"

De reden waarom Killy een uitzondering is, is heel simpel. Ik zal het wat makkelijker voor je maken. De gemiddelde DBB-er rijdt in een Polo en in dit topic kijken we naar Mercedessen. Vervolgens komt Killy langs en vertelt iedereen doodleuk dat zo'n Mercedes helemaal voorstelt en makkelijk te krijgen is, maar dat een Ferrari pas een beginpunt voor hem is. Als hij vervolgens zijn eigen auto laat zien, blijkt hij een derdehands Fiat Panda te hebben. En dat maakt geen **** uit, maar je maakt jezelf wel belachelijk door dat soort dingen te roepen.

De reden waarom Killy een uitzondering is, is heel simpel. Ik zal het wat makkelijker voor je maken. De gemiddelde DBB-er rijdt in een Polo en in dit topic kijken we naar Mercedessen. Vervolgens komt Killy langs en vertelt iedereen doodleuk dat zo'n Mercedes helemaal voorstelt en makkelijk te krijgen is, maar dat een Ferrari pas een beginpunt voor hem is. Als hij vervolgens zijn eigen auto laat zien, blijkt hij een derdehands Fiat Panda te hebben. En dat maakt geen **** uit, maar je maakt jezelf wel belachelijk door dat soort dingen te roepen.

ouch... :roflol::roflol:

Roidrage? Bro, luister. Het gaat daar helemaal niet om. Ik denk het merendeel hier jullie mening geen **** uitmaakt. Het maakt mij ook geen **** uit hoe iemand erbij staat. Het mooie van deze sport is dat het een individuele sport is, dus wat maakt het uit als iemand anders een beter of slechter fysiek heeft? En als er hier al een foto wordt gepost krijg je vier soorten reacties, namelijk: "wat slecht voor .. jaar", "Goed op weg bro!", "Super fysiek man, streef!", "Zeker gejuiced hiervoor?"

Als het jou toch allemaal niks uitmaakt, waarom stoor jij je dan toch aan Killy? Ik kan je boze gezichtje al inbeelden achter je schermpje, bij een post van Killy:roflol:

Terug
Naar boven