- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
dat is t grappige van DBB, 99% van de mensen durft zelf niet eens te posen in een video![]()
Zal ik ook eens een posingvid maken?

Killy komt dr wel, Dedication > talent
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is t grappige van DBB, 99% van de mensen durft zelf niet eens te posen in een video![]()

als t een roze poseer trunk is mag het van mij bbosman
killy komt er wel, motivatie ontbreekt in ieder geval niet bij hem.. toch t belangrijkste

Zal stieken een sexy roze slipje van kant ofzo jatten uit de Hunkemoller, is dat ook goed? Maatje S?![]()

Wie is dit?
Iedereen mag z'n mening geven, laat dat duidelijk zijn. Vind z'n taille ook te breed en de aanhechtingen vd chest zijn miss apart, maarja dat trekt wel bij qua looks als je massa wint! Alleen als die mensen met negatief kk commentaar nou eens foto's online zouden zetten, zodat we jullie ook kunnen beoordelen. Dan weet je ook je plek weer in de anonimiteit.

het is de combinatie. Killy is de man in dit topic die fysiek na fysiek onderuit haalt omdat ze naar zijn mening te klein zijn of niet bodybuilding genoeg. En natuurlijk, dit is jouw ideale lichaam topic, maar dat geeft je nog niet het recht om een 'fitness' fysiek te bagatelliseren terwijl je zelf erbij loopt als tandenstoker.
Perfectie! Wie is het? Heeft meneer ook een mooi stel wieltjes?
Wat bedoel je nou gast? Mijn bericht komt er op en neer dat je eens wat foto's van jezelf online zou kunnen zetten zodat we jou ook eens kunnen beoordelen.. Zul je wel niet durven!?!normaal zou ik het met je eens zijn maar killy is een uitzondering
Wat bedoel je nou gast? Mijn bericht komt er op en neer dat je eens wat foto's van jezelf online zou kunnen zetten zodat we jou ook eens kunnen beoordelen.. Zul je wel niet durven!?!
De reden waarom Killy een uitzondering is, is heel simpel. Ik zal het wat makkelijker voor je maken. De gemiddelde DBB-er rijdt in een Polo en in dit topic kijken we naar Mercedessen. Vervolgens komt Killy langs en vertelt iedereen doodleuk dat zo'n Mercedes helemaal voorstelt en makkelijk te krijgen is, maar dat een Ferrari pas een beginpunt voor hem is. Als hij vervolgens zijn eigen auto laat zien, blijkt hij een derdehands Fiat Panda te hebben. En dat maakt geen **** uit, maar je maakt jezelf wel belachelijk door dat soort dingen te roepen.

Roidrage? Bro, luister. Het gaat daar helemaal niet om. Ik denk het merendeel hier jullie mening geen **** uitmaakt. Het maakt mij ook geen **** uit hoe iemand erbij staat. Het mooie van deze sport is dat het een individuele sport is, dus wat maakt het uit als iemand anders een beter of slechter fysiek heeft? En als er hier al een foto wordt gepost krijg je vier soorten reacties, namelijk: "wat slecht voor .. jaar", "Goed op weg bro!", "Super fysiek man, streef!", "Zeker gejuiced hiervoor?"
De reden waarom Killy een uitzondering is, is heel simpel. Ik zal het wat makkelijker voor je maken. De gemiddelde DBB-er rijdt in een Polo en in dit topic kijken we naar Mercedessen. Vervolgens komt Killy langs en vertelt iedereen doodleuk dat zo'n Mercedes helemaal voorstelt en makkelijk te krijgen is, maar dat een Ferrari pas een beginpunt voor hem is. Als hij vervolgens zijn eigen auto laat zien, blijkt hij een derdehands Fiat Panda te hebben. En dat maakt geen **** uit, maar je maakt jezelf wel belachelijk door dat soort dingen te roepen.