Torsie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Goed fysiek, heeft ie nou van die speciale running schoenen aan die als tweede huid over je voeten voelen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed fysiek, heeft ie nou van die speciale running schoenen aan die als tweede huid over je voeten voelen?
jammer van zijn borst aanhechtingen maar verder mooi fysiek inderdaad

vind zn borst nice ogen, super brede pecs
dat zijn vibrams, zoek maar op

Stel je nou een vraag waar je het antwoord zelf al van weet?
Roidrage? Bro, luister. Het gaat daar helemaal niet om. Ik denk het merendeel hier jullie mening geen **** uitmaakt. Het maakt mij ook geen **** uit hoe iemand erbij staat. Het mooie van deze sport is dat het een individuele sport is, dus wat maakt het uit als iemand anders een beter of slechter fysiek heeft? En als er hier al een foto wordt gepost krijg je vier soorten reacties, namelijk: "wat slecht voor .. jaar", "Goed op weg bro!", "Super fysiek man, streef!", "Zeker gejuiced hiervoor?"
De reden waarom Killy een uitzondering is, is heel simpel. Ik zal het wat makkelijker voor je maken. De gemiddelde DBB-er rijdt in een Polo en in dit topic kijken we naar Mercedessen. Vervolgens komt Killy langs en vertelt iedereen doodleuk dat zo'n Mercedes helemaal voorstelt en makkelijk te krijgen is, maar dat een Ferrari pas een beginpunt voor hem is. Als hij vervolgens zijn eigen auto laat zien, blijkt hij een derdehands Fiat Panda te hebben. En dat maakt geen **** uit, maar je maakt jezelf wel belachelijk door dat soort dingen te roepen.
Weet je wel hoe lekker die snoepjes zijnzie en dit is waarom ik minder met gewone mensen omga, ze zitten gewoon niet op dezelfde golflengte als mij.
Hand op de borst en weg kijken is teken van agressie en iets willen veroveren.
Jij komt met trollen en snoepjes aan.

ik snapte het calyptus en vond het een knap van je dat je de gelijkenis zag, je stijgt in mijn achting.

Ik snapte het calyptus en vond het een knap van je dat je de gelijkenis zag, je stijgt in mijn achting.