MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Damn goed fysiek inderdaad...

Sommige jongens staan nu eenmaal het hele jaar extreem droog en hoeven er niks voor te doen. Zo zijn er in mijn huidige sportschool ook een 3 a 4 jongens. Doen nooit cardio en staan altijd rond de 6%.

En ik maar cutten.. me jelly

Hmm.. hij traint al enkele jaren en heeft volgens zijn bodyspace altijd op 5 a 6% gestaan.. lijkt me sterk dat je enkele jaren kuurt (ECA denk ik dan?).. Maar is iig mijn streeffysiek :)

spierhardheid heb ik het over. Niet massa. Ook wel bekend als de trenlook.

Hij is op dat moment waarschijnlijk on. Op PHs of Designer AS.

niet dat het iets mis doet aan zijn fysiek natuurlijk.

Laatst bewerkt:
die ziet er year-round zo scherp uit. Hij verdient zijn geld met fitness/model/ etc, dus hij is voor zijn inkomen afhankelijk voor zijn fysiek. Logische keus naar mijn mening dan om wat chemische ondersteuning te gebruiken..

Naar mijn weten is Josef Rakich een all-time naturel. Althans dat suggereert hij meerdere malen op bb.com en elders.

Maakt mij verder niet uit of ie naturel is of niet. Hij heeft gewoon een goed fysiek! Zeker een streven voor velen! Heeft alleen weinig massa en in een t-shirtje zal hij niet veel voorstellen. Maargoed, ik ook niet :D

Naar mijn weten is Josef Rakich een all-time naturel. Althans dat suggereert hij meerdere malen op bb.com en elders.

Maakt mij verder niet uit of ie naturel is of niet. Hij heeft gewoon een goed fysiek! Zeker een streven voor velen! Heeft alleen weinig massa en in een t-shirtje zal hij niet veel voorstellen. Maargoed, ik ook niet :D

Ronnie coleman heeft ook altijd gezegd dat hij natty is

Zyzz! Shredded as Fuaarrrrrkkkkk like a sickcunt!

Ronnie coleman heeft ook altijd gezegd dat hij natty is

Hij is niet natty? :eek:

Wieweet ubergenen...

btw: BULLSHIT

email.jpg

saman sarabi (iran)

f075p36%20Saman%20Sarabi.jpg

f076p03%20Saman%20Sarabi.jpg

f076p02%20Saman%20Sarabi.jpg

001%20Saman%20Sarabi.jpg

gruwlijk strakke midsectie, vind dit toch wel ideaal kwa massa

Superfysiek, wat een aesthetics.

Bruuut! Vooral die laatste foto

lol pics van Josef zijn na een lekkere pomp waarin hij waarschijnlijk de hele dag koolhydraten heeft gevreten. Kan prima.

speciaal voor mack10 :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

milf got tri's

fotosoep????

Mack10 is homo? Want je moet jezelf echt vragen of je homo bent als je dat mooi vindt

Terug
Naar boven