Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Die benen van trey! te ziek voor woorden:D

[Link niet meer beschikbaar]

Dit is wel echt mijn doel. Groter mag atijd, maar met dit ben ik super tevreden. En hij beweerde naturel te zijn als ik me niet vergis

Er zullen wel meerdere zijn die niet onder de indruk zijn, waarschijnlijk omdat het bf wat te hoog is :gay:

Ik vind er niks aan. Doe het vet% met 15 omlaag en veel schiet er niet meer van over. Brute monstermass my filthy stinking arse...

Ik snap nog steeds niet wat zoveel mensen hier tegen dit soort fysiek heeft. Ik vermoed jaloezie, teveel stront in hun kop dat ze het verschil niet meer kennen tussen vetmassa en spiermassa, zelfoverschatting of faling om ooit degelijk droog te komen vanwege hun fragile ego.

Als je dit soort genen hebt en je plakt hier nog 20kg spier bij heb je een fysiek om wedstrijden mee te winnen.

Degenen zonder die ambities zullen ongetwijfeld een pak meer succes hebben bij de vrouwtjes(of fl**kers, whatever floats yer boat) als ooit tevoren, ongeacht je rotkop of financiele status.

Laatst bewerkt:
Ik snap nog steeds niet wat zoveel mensen hier tegen dit soort fysiek heeft. Ik vermoed jaloezie, teveel stront in hun kop dat ze het verschil niet meer kennen tussen vetmassa en spiermassa, zelfoverschatting of faling om ooit degelijk droog te komen vanwege hun fragile ego.

lijkt me eerder gewoon omdat hij er als een gay bijstaat.

Als je dit soort genen hebt en je plakt hier nog 20kg spier bij heb je een fysiek om wedstrijden mee te winnen.

met 20 kg erbij is iedereen boven de 80 kg groot. Zie maar eens even snel 20 kg spiermassa erbij te krijgen.

ikzelf ben overtuigd hetero, maar soms stoort het erge anti-gay gedoe me hier enorm, een van mijn beste vrienden is gay, en het is hem zeker niet aan te zien, en weet zich perfect te gedragen tussen herero's, die jongen traint ook, maar ik durf hem niet het forum aan te raden, zou hem veel pijn doen, akkoord, er zijn karikaturale gays die het zoeken, maar andere ook

Sinds wanneer hoort bench bij fysiek. Anders zouden hier alleen maar foto's van powerlifters in staan.

Degenen zonder die ambities zullen ongetwijfeld een pak meer succes hebben bij de vrouwtjes(of fl**kers, whatever floats yer boat) als ooit tevoren, ongeacht je rotkop of financiele status.

Ik ben het op zich eens met de boodschap, maar waar haal je die 20kg vandaan?

is ook waar, mijn schoonbroer is sterk door zijn job, traint niet en heeft hier voor de lol al 100kg gebencht

Sinds wanneer hoort bench bij fysiek. Anders zouden hier alleen maar foto's van powerlifters in staan.

Jij verkijkt je op zijn massa.

En ja jij bent meestal zelf niet snel onder de indruk maar het is altijd makkelijk praten als je zelf nog niks gepresteerd hebt. :eyes:

En ja jij bent meestal zelf niet snel onder de indruk maar het is altijd makkelijk praten als je zelf nog niks gepresteerd hebt. :eyes:

Ja, ik moet alles en iedereen ppen die een paar kg meer lift dan ik. Brutal standarts heb jij. Dat is net zo achterlijk als Mercedessen niet mooi mogen vinden omdat weinigen die kunnen betalen.

Mannen als Mariusz of Marunde krijgen mijn respect (alleen al wat fysiek betreft). Niet iemand met 30% bf en niet veel massa.

Ja, ik moet alles en iedereen ppen die een paar kg meer lift dan ik.

Een paar kg meer? zijn bench is het dubbele van jouw deadlift. :S

Brutal standarts heb jij. Dat is net zo achterlijk als Mercedessen niet mooi mogen vinden omdat weinigen die kunnen betalen.

Haha, wel frapant dat ik steeds hoor "niet impressive" terwijl je lifts die van de gemiddelde beginner niet overstijgen.

Mannen als Mariusz of Marunde krijgen mijn respect (alleen al wat fysiek betreft).

Wow, you must be an absolute beast yourself als dat de gasten zijn die een "waardig" fysiek hebben. :eyes:

Haha, dit is net zoiets als een amateurvoetballertje dat Ruud van Nistelrooi als slechte voetballer bestempelt, puur omdat hij betere voetballers gezien heeft. :eyes:

Een paar kg meer? zijn bench is het dubbele van jouw deadlift. :S

sloeg op jouw uitspraak gast. wel bij de les blijven he

En ja jij bent meestal zelf niet snel onder de indruk maar het is altijd makkelijk praten als je zelf nog niks gepresteerd hebt.

Haha, wel frapant dat ik steeds hoor "niet impressive" terwijl je lifts die van de gemiddelde beginner niet overstijgen.

lees de ****ing topic titel

Wow, you must be an absolute beast yourself als dat de gasten zijn die een "waardig" fysiek hebben.

idem

Terug
Naar boven