- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
all bodyfat & water retentionja,het zijn zowiezo allebei oudere foto's ,nu is hij bijna dubbel zo groot![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
all bodyfat & water retentionja,het zijn zowiezo allebei oudere foto's ,nu is hij bijna dubbel zo groot![]()

[Link niet meer beschikbaar]
Dit is wel echt mijn doel. Groter mag atijd, maar met dit ben ik super tevreden. En hij beweerde naturel te zijn als ik me niet vergis

Er zullen wel meerdere zijn die niet onder de indruk zijn, waarschijnlijk omdat het bf wat te hoog is![]()
Ik snap nog steeds niet wat zoveel mensen hier tegen dit soort fysiek heeft. Ik vermoed jaloezie, teveel stront in hun kop dat ze het verschil niet meer kennen tussen vetmassa en spiermassa, zelfoverschatting of faling om ooit degelijk droog te komen vanwege hun fragile ego.
Als je dit soort genen hebt en je plakt hier nog 20kg spier bij heb je een fysiek om wedstrijden mee te winnen.
qua massa blinkt hij ook niet uit hoor. zeker niet als streefdoel.
Ik snap nog steeds niet wat zoveel mensen hier tegen dit soort fysiek heeft. Ik vermoed jaloezie, teveel stront in hun kop dat ze het verschil niet meer kennen tussen vetmassa en spiermassa, zelfoverschatting of faling om ooit degelijk droog te komen vanwege hun fragile ego.
Als je dit soort genen hebt en je plakt hier nog 20kg spier bij heb je een fysiek om wedstrijden mee te winnen.
Degenen zonder die ambities zullen ongetwijfeld een pak meer succes hebben bij de vrouwtjes(of fl**kers, whatever floats yer boat) als ooit tevoren, ongeacht je rotkop of financiele status.
Sinds wanneer hoort bench bij fysiek. Anders zouden hier alleen maar foto's van powerlifters in staan.

En ja jij bent meestal zelf niet snel onder de indruk maar het is altijd makkelijk praten als je zelf nog niks gepresteerd hebt.![]()
Ja, ik moet alles en iedereen ppen die een paar kg meer lift dan ik.
Brutal standarts heb jij. Dat is net zo achterlijk als Mercedessen niet mooi mogen vinden omdat weinigen die kunnen betalen.
Mannen als Mariusz of Marunde krijgen mijn respect (alleen al wat fysiek betreft).

Een paar kg meer? zijn bench is het dubbele van jouw deadlift. :S
En ja jij bent meestal zelf niet snel onder de indruk maar het is altijd makkelijk praten als je zelf nog niks gepresteerd hebt.
Haha, wel frapant dat ik steeds hoor "niet impressive" terwijl je lifts die van de gemiddelde beginner niet overstijgen.
Wow, you must be an absolute beast yourself als dat de gasten zijn die een "waardig" fysiek hebben.