Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

@ sayid,
tja, hier hebben ze altijd kritiek, al wie er anders uitziet dan henzelf, trekt op niks of is gay

akkoord, die gast staat hoog in BF, maar ik denk, moest je hem in het echt zien, dat je aardig zou opkijken.
foto's geven soms een erg vertekend beeld, zo heb ik es een full-body foto gezien van iemand, die ik in het echt ook ken, hij ziet er op foto een heel stuk langer uit dan hij is

die gast dak ken ziet er op foto ook veel lichter uit dan in het echt

Zal hier wel al gepasseerd zijn, maar voor mij is het de fysiek van Van Damme in Kickboxer
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze poster hangt hier al op van toen ik klein was
0783114885.01.LZZZZZZZ.jpg

die gast dak ken ziet er op foto ook veel lichter uit dan in het echt

weinigen boven 1m90 zien er op foto degelijk uit. Een foto geeft enkel verhoudingen weer.

Deze man is ms het beste voorbeeld

Je zou op foto niet zeggen dat hij nog net onder de 170kg zit. Je zou hem op foto nog niet half zijn gewicht schatten. Op een film van zijn gevechten ook niet.

Maar ga er maar eens naast staan. Die kerel is immens breed en groot. Mensen als ons dbb beest Kale verdwijnen bij deze kerel in het niets.

met 20 kg erbij is iedereen boven de 80 kg groot. Zie maar eens even snel 20 kg spiermassa erbij te krijgen.

Iemand van 2 meter op 101kg ziet er niet eens uit alsof hij traint.

dat is waar, en anderen zien er dan op foto zwaarder uit dan in het echt, ik weeg nu 74kg voor 1m80, zie hier soms foto's van gasten met zelfde lengte en gewicht, dat ik denk, maai, ik zie er veel magerder uit nog dan hen

weinigen boven 1m90 zien er op foto degelijk uit. Een foto geeft enkel verhoudingen weer.

Je zou op foto niet zeggen dat hij nog net onder de 170kg zit. Je zou hem op foto nog niet half zijn gewicht schatten. Op een film van zijn gevechten ook niet.

Maar ga er maar eens naast staan. Die kerel is immens breed en groot. Mensen als ons dbb beest Kale verdwijnen bij deze kerel in het niets.

Is die gast niet iets van 2.20 ofzo?

is mssn ook wel omdat nu na 4 maanden mijn rug en bovenbenen momenteel de voorlopers zijn bij mij

Dan zou die inderdaad in het niets verdwijnen daarnaast.

deze is ook goed : [Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik weet het niet,het is een professionele worstelaar :nog enkele pics van hem :
wwe11.jpg

wwe11.jpg

zoek in youtube eens naar wwe, het is een van die bende

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Iemand van 2 meter op 101kg ziet er niet eens uit alsof hij traint.

Die kerel heeft totaal geen lichaam.4 jaar trainen en je owned hem.En niet zo'n klein beetje ook.

Zal hier wel al gepasseerd zijn, maar voor mij is het de fysiek van Van Damme in Kickboxer

Deze poster hangt hier al op van toen ik klein was
0783114885.01.LZZZZZZZ.jpg

Heb je die film toevallig afgelopen zaterdag gezien?:D
Echt een mooi fysiek en die benen dan:rolleyes:
echt een streef fysiek!;)

Terug
Naar boven