MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Dus het is haalbaar, maar dan in kleinere maten en in minder kwaliteit haha
ja dan heb ik het al ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

natural haalbaar my ass

die linkse heeft net de benen als toen ik 62kg woog, dat is wat ik perse wil vermijden, ik heb erg veel aandacht voor mijn benen, zeker het eerste jaar, en die linkse vind ik wel helemaal komiek, hoe traint die eigenlijk, armen heeft hij ook al niet? enkel goede lats, borst en een beetje schouders, en armen en benen zien er ongetraind uit, rechtse heeft iets betere proporties, maar ook helemaal geen benen

Het zijn vegetarische bodybuilders. Als je vegetarier bent moet je niet eens gaan beginnen met builden. En als je het toch doet, train dan alles!

Hij heeft op deze foto echt een prachtige lichaam.

Is dit Natural te halen?
Of iets in deze richting?

buik3.jpg

wat is dat toch met die 'natural haalbaar?' vragen

De laatste foto is heeeel misschien natural haalbaar. Sagi sowieso niet!

eigenlijk zou de vraag moeten zijn, 'met roids haalbaar?' als ik sommige plaatjes in dit topic zie

Iets in de richting van Vin Diesel :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja, vin diesel vind ik ook prachtig lichaam hebben, maar enfin, mijn idee, is je moet gewoon zien hoe je lichaam groeit en tevreden zijn met je eigen resultaten, en naturel of niet, dat is ook een keuze die iedereen voor zichzelf moet maken

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.534
Het zijn vegetarische bodybuilders. Als je vegetarier bent moet je niet eens gaan beginnen met builden. En als je het toch doet, train dan alles!

Nooit gehoord van Bill Pearl :cool:

He won the professional Mr. Universe title in 1971, at the age of 41, without the use of steroids and as a vegetarian, and is recognized as one of the all-time greats of bodybuilding. Bill's diet is lacto-ovo vegetarian, which means he eats eggs and dairy products.
He describes his experiences with the conversion to vegetarianism. "With each succeeding year the diet (lacto-ovo vegetarian), I've felt better. I'm more healthy, I can train with more energy, and I'm not as much of a "hard guy" as I used to be. I've become more concerned with my fellow man and the other inhabitants I share the planet with. …I have now been vegetarian for almost 20 years. We have no fish, fowl, or red meat in our diet. Yet I can still carry the same amount of muscle as I did in winning my four Mr. Universe titles. People can't believe it. They think that to have big muscles you have to eat meat - it's a persistent and recurring myth. But take it from me, there's nothing magic about eating meat that's going to make you a champion bodybuilder. Anything you can find in a piece of meat, you can find in other foods as well."

Dan ben je nog altijd vegetarisch, dacht ik. Als je die dingen ook niet eet, ben je veganistisch.

Heeft puur met je genen te maken, je kan niet zeggen dat iets wel of niet haalbaar is.

Terug
Naar boven