Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Die puntige knieen :O, echt een afknapper

vind zackie dit wel leuk? alsof die tegen zijn wil moet poseren :roflol

ZackKhan-eMM-Horton-305.jpg

wat een baas altijd jammer dat mensen zack focken achter hun computer en nooit wat zeggen voor zn gezicht, stelletje homo's hier die een bber willen zien met een knap gezicht waar ze op kunnen rukken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: YOGI
wat een baas altijd jammer dat mensen zack focken achter hun computer en nooit wat zeggen voor zn gezicht, stelletje homo's hier die een bber willen zien met een knap gezicht waar ze op kunnen rukken
Volgende keer dat Zack in hartje Waalwijk is zal ik het tegen hem zeggen.

Eindelijk een goed voorbeeld van mijn probleem. Die middelste heeft aan de binnenkant van zijn borst in het midden een gat. Ik heb dit ook, alleen nog veel langer in de horizontale richting. Iemand een idee hoe dit heet of wat dit is?

Eindelijk een goed voorbeeld van mijn probleem. Die middelste heeft aan de binnenkant van zijn borst in het midden een gat. Ik heb dit ook, alleen nog veel langer in de horizontale richting. Iemand een idee hoe dit heet of wat dit is?
Is dat niet gewoon de aanhechting van de bovenkant borst?

Bij de rest zie je de lijn namelijk wel aan de "buitenkanten" en bij hem begint het in het midden zegmaar.

Is dat niet gewoon de aanhechting van de bovenkant borst?

Bij de rest zie je de lijn namelijk wel aan de "buitenkanten" en bij hem begint het in het midden zegmaar.

Denk het wel. Maar ik heb vooral bij mijn linkerborst last hiervan. Heb op die hoogte een gat tot op de helft van mijn borst on horizontale richting. Rare aanhechting.

Ja franco heeft een split in zn borst, genetisch (aanhechtingspunt)

ik heb ook een hele kleine split bij rechter pec, maar is niet zo erg te zien.
voel wel dat de aanhechting soms moeilijk doet

Bij mij loopt de aanhechting ook naar een driehoek naar beneden.

Beetje zoals hier:

Maar misschien net ietsjes wijder.

Als je het heel erg hebt, lijken het net man-boobs

wees blij, sommigen hebben dan weer zoiets;

@69
Daar heb ik ook last van beetje tussen je eerste en tweede voorbeeld in. Dat tweede voorbeeld is wel helemaal ****ed up.

Terug
Naar boven