AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

die moet serieus stoppen met BB en gaan PL'en :D

wees blij, sommigen hebben dan weer zoiets;

[/QUOTE]

t*ring hé, dat zou mij echt enorm demotiveren.
In het begin had ik er bij mijzelf ook een hekel aan, dat ik niet zo'n mooie pec aanhechting had als Arnold Schwarzenegger die helemaal mooi glad naar beneden toe loopt.

Maar nu er wat meer massa er op zit en de spiervezels steeds meer naar binnen beginnen te ontwikkelen, ziet het er gelukkig een stuk beter uit. Aanhechting blijft hetzelfde, maar valt minder op door meer massa.

Ik heb ook zo'n driehoek als 69ingChipmunks :(

3237007520_5a3084433e.jpg

Antoine%252BVaillant_03.jpg

29+Antoine+Vaillant+picture.jpg

1244637587671_f.jpg

'boom!'..doet front double bicep :roflol:

Zou die "driehoek" niet eerder 100% genetische aanhechtingspunten zijn?

Van wikipedia:

Pectus komt bij één tot acht op de duizend mensen voor. Pectus komt voor het grootste deel voor onder blanke mensen. Ook komt het meer bij mannen dan bij vrouwen voor. De verhouding is ongeveer 3:1. Pectus excavatum komt veel vaker voor dan pectus carinatum. In ongeveer 90% van de gevallen is er sprake van pectus excavatum en in 5 tot 7% van de gevallen is er spraken van pectus carinatum. De overige procenten hebben andere afwijkingen.

Dus volgens deze cijfers heeft maximaal 1,08% van de mannen een vorm van pectus excavatum (8/1000 * 3/1 * 1/2 * 9/10), terwijl zo'n "driehoek" volgens mij toch wel véél frequenter voorkomt dan deze 1 op 100....

@ken86 pectus is iets heel anders dan wat we net hebben laten zien met die plaatjes.. het ging even om aanhechtingen van de borstspier
pectus excavatum en pectus carinatum zijn aangeboren afwijkingen, waarbij een teveel aan ribkraakbeen ervoor zorgt dat het borstbeen ofwel naar binnen of naar buiten geduwd wordt en zodoende de borstkas er afwijkend uitziet.

ik vind die plitt echt irritant met zijn "motiverende" vids en zijn kakhoofd. Wel redelijk fysiek met leuk VP

gal-thor-hemsworth2-600x400.jpg

Celebrity_chris_hemsworth_shirtless_thor_87702.jpg

Zou toch niet verkeerd zijn als ik dit binnen 2 jaartjes zou hebben.

Vind dat ook echt zo'n lelijke navels :roflol:

In het Engels noemen ze dat 'outty'. De andere 'inny'. Google maar ;)
Gelukkig heb ik een inny... or else ****ed4life

Terug
Naar boven