Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wees blij, sommigen hebben dan weer zoiets;
[/QUOTE]
t*ring hé, dat zou mij echt enorm demotiveren.
In het begin had ik er bij mijzelf ook een hekel aan, dat ik niet zo'n mooie pec aanhechting had als Arnold Schwarzenegger die helemaal mooi glad naar beneden toe loopt.
Maar nu er wat meer massa er op zit en de spiervezels steeds meer naar binnen beginnen te ontwikkelen, ziet het er gelukkig een stuk beter uit. Aanhechting blijft hetzelfde, maar valt minder op door meer massa.
Pectus komt bij één tot acht op de duizend mensen voor. Pectus komt voor het grootste deel voor onder blanke mensen. Ook komt het meer bij mannen dan bij vrouwen voor. De verhouding is ongeveer 3:1. Pectus excavatum komt veel vaker voor dan pectus carinatum. In ongeveer 90% van de gevallen is er sprake van pectus excavatum en in 5 tot 7% van de gevallen is er spraken van pectus carinatum. De overige procenten hebben andere afwijkingen.
ik vind die plitt echt irritant met zijn "motiverende" vids en zijn kakhoofd. Wel redelijk fysiek met leuk VP
@ken86 pectus is iets heel anders dan wat we net hebben laten zien met die plaatjes.. het ging even om aanhechtingen van de borstspier

hehe
ik vind die plitt echt irritant met zijn "motiverende" vids en zijn kakhoofd. Wel redelijk fysiek met leuk VP

Vind dat ook echt zo'n lelijke navels
In het Engels noemen ze dat 'outty'. De andere 'inny'. Google maar
Gelukkig heb ik een inny... or else ****ed4life
Denk het wel. Maar ik heb vooral bij mijn linkerborst last hiervan. Heb op die hoogte een gat tot op de helft van mijn borst on horizontale richting. Rare aanhechting.