XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

**** overrated beescht poten waar je nauwelijks fatsoenlijks mee vooruit komt, van die lompe zware zuilen waar je niet mee kunt rennen.
Lazar = altijd streef, vanwege perfecte aanhechtingen (net als Ulysses jr.), als ie 30 kilo logger was, was dit ook jouw streef

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 09:26 ----------

tumblr_m2o50q3zXG1rs4ej4o1_400.jpg

Lazar is not impressed

Laatst bewerkt:
**** overrated beescht poten waar je nauwelijks fatsoenlijks mee vooruit komt, van die lompe zware zuilen waar je niet mee kunt rennen.
Lazar = altijd streef, vanwege perfecte aanhechtingen (net als Ulysses jr.), als ie 30 kilo logger was, was dit ook jouw streef

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 09:26 ----------

tumblr_m2o50q3zXG1rs4ej4o1_400.jpg

Lazar is not impressed

Ja want als je zieke benen hebt kan je niet rennen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

inb4 kevin levrone filmpje waar hij sprint...

wtf hebben jullie met zg beren poten?
UB groot betekent ook LB groot, het moet gewoon matchen.. simpel als dat

@meesterJ, maak je niet druk, tegen de tijd dat je poten zooo groot zijn dat je niet kan rennen heb jij al een tuintje op je buik

Laatst bewerkt:

jij traint zeker je benen niet omdat je voetbalt? en deadlift niet voor <insert reason>

Greg z'n fysiek doet me is echt niks eigenlijk? Hij mist gewoon massa, met een tshirt aan lijkt hij zelfs smal.

Lazar kan ik persoonlijk gewoon niet hebben, lijkt me zo'n egotripper :p
Z'n fysiek is wel is leuk voor op het strand te wachelen.

Greg z'n fysiek doet me is echt niks eigenlijk? Hij mist gewoon massa, met een tshirt aan lijkt hij zelfs smal.

haha mensen praten hier echt raar...

mack10 waar blijf je? thread ontspoort weer

Greg heeft niet echt een brede rug.

jij traint zeker je benen niet omdat je voetbalt? en deadlift niet voor <insert reason>

Ik heb vroeger gevoetbald. Tegenwoordig doe ik ook hardlopen zodat mn conditie goed blijft. Heb er niet veel aan als ik dikke spieren heb en bovenaan de trap sta te hijgen. Benen train ik wel normaal, vorig jaar iets zwaarder dan dit jaar, omdat ik toen uit al mn broeken groeide en mn UB achterbleef, dus moest wat bijtrekken. Ik deadlift 150 kg bij n gewicht van 80 kg. Zit dus nog wel rek in. Ik vind shredded gespierde benen mooi, maar wel tot op zekere hoogte. Een enorme quad sweep spreekt mij absoluut niet aan. Is dit antwoord voldoende onderbouwd voor jou?

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 11:54 ----------

Ja want als je zieke benen hebt kan je niet rennen.

Dit vind ik geen zieke benen :o

zei iemand zieke benen?

tom-platz.jpg

nee volgens mij niet kix

die kop :roflol:

Als je altijd al kijkt alsof je moet schijten, hoe zou je dan kijken als je daadwerkelijk moet schijten?

LOL. Erger dan een shrug-kop

begint langzamerhand een modellenblad te lijken hier.. zn hoofd is niet mooi, huid is niet zacht, kleur bevalt niet.. blablabla

zack is gruwlijk :D

te bruin imo

Terug
Naar boven