MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Op sommige van die foto's is hij echt niet natty. Op de video's lijkt hij dat 'wel'. Volgens mij las ik ergens dat hij 220 LBS was, en toen terug naar 200 LBS ging omdat hij een roid freak zou worden terwijl hij natuurlijk voor het type fitnessmodel wil streven. Tja ik zeg niet graag dat iemand heeft gekuurt, maar het wereldje is zo vrolijk natty nog niet, als dat het lijkt.:p

Op sommige van die foto's is hij echt niet natty. Op de video's lijkt hij dat 'wel'. Volgens mij las ik ergens dat hij 220 LBS was, en toen terug naar 200 LBS ging omdat hij een roid freak zou worden terwijl hij natuurlijk voor het type fitnessmodel wil streven. Tja ik zeg niet graag dat iemand heeft gekuurt, maar het wereldje is zo vrolijk natty nog niet, als dat het lijkt.:p

iid hij woog 210 zelfs. nu 190... tis niet natty geweest misschien traint ie nu wel zonder. maar eens gekuurd is gekuurd dus geen natty meer:P

Sowieso droge bedoeling daar dat ze allen swim shorts dragen bij een BB wedstrijd :S
Lol is dat een BB wedstrijd? Dacht gewoon het modellenteam voor een zwembroekenmerk :p srs
eerlijk gezegt denk ik niet dat ie kuurt aangezien hij bij 14 al redelijk goed eruit zag voor die leeftijd ;)
Jup had inderdaad wel wat genen mee, maar toch. Zie die evolutie 15-17 en bekijk hem gewoon. Dat is ECHT groot en droog, en al zeker voor iemand van die leeftijd. Heeft ook een vrij hoog gewicht voor iemand die compleet geen benen heeft.
Ik zou niet weten waarom niet?:rolleyes:

Voor jou is heel veel haalbaar man, maar 90% moet het gebrek aan genen compenseren met AAS, vergeet dit niet ;)
Hard werk hoort er voor iedereen bij.

Was ook maar een geintje, was benieuwd wat de meeste zouden reageren. Greg is sowieso niet natty, maar doet niks af van zijn fysiek. Ik heb hetzelfde doel als hem, 90 droog:)

Was ook maar een geintje, was benieuwd wat de meeste zouden reageren. Greg is sowieso niet natty, maar doet niks af van zijn fysiek. Ik heb hetzelfde doel als hem, 90 droog:)

90 droog is niets. Als je dat eenmaal bent met je 44cm armpjes vind je jezelf mager!

2dkztc3.jpg

ar4go.jpg

o7ve2o.jpg

167a7p5.jpg

Even 10 x 100 stricte incline BP op je 17e @ zijn bw + vp.

Zijn die tattoos wel 100% natuurlijk haalbaar ~?
beetje jammer.......

Lijkt op Quincy Winklaar vol met plaatjes?

Vind die tats wel epic, zou het zelf nooit doen

Staat gewoon epic bruut, en al zeker op een buffe n*ger met getrimde baard en haar.
Als het nog eens een MMA'er ofzo is, maakt dit het plaatje compleet. Zou het zelf nooit doen, enkel en alleen al omdat ik zo nooit een deftige functie zou kunnen vervullen.

die borst is wel heel ziek.

Om eerlijk te zijn vond ik dat Zyzz het mooiste lichaam had..

die bob marley is gangster.

Terug
Naar boven