- Waardering
- 2.744
Daar ben ik het roerend mee eens , the man is(was) a legend !

stir it up........
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar ben ik het roerend mee eens , the man is(was) a legend !

Een voorbeeld? Snap die gedachtengang soms echt niet. Je zit hier op een community vol BB'ers en krachtsporters. Waarom zijn er dan niet meer van die uitblinkers? Er zijn er zat die al jaren trainen.
G-men is bijvoorbeeld wel een mooi voorbeeld van wat natty haalbaar is , verb was/is dat ook. Maar de fysieken die hier voorbij komen echt niet. Maar het maakt ook geen bal uit, laat ze lekker kuren. Het maakt het echt niet zoveel minder indrukwekkend. Moest ik ergens zeker weten dat ik bepaalde fysieken die hier voorbij komen haal als ik aan de AAS ga dan zou ik er soms ook niet lang over hoeven na te denken.
overhemd aan, niks aan de hand. zolng t maar niet zichtbaar is

Een voorbeeld? Snap die gedachtengang soms echt niet. Je zit hier op een community vol BB'ers en krachtsporters. Waarom zijn er dan niet meer van die uitblinkers? Er zijn er zat die al jaren trainen.
G-men is bijvoorbeeld wel een mooi voorbeeld van wat natty haalbaar is , verb was/is dat ook. Maar de fysieken die hier voorbij komen echt niet. Maar het maakt ook geen bal uit, laat ze lekker kuren. Het maakt het echt niet zoveel minder indrukwekkend. Moest ik ergens zeker weten dat ik bepaalde fysieken die hier voorbij komen haal als ik aan de AAS ga dan zou ik er soms ook niet lang over hoeven na te denken.

Om eerlijk te zijn vond ik dat Zyzz het mooiste lichaam had..
Wat ga je zyzz kopieren? kijk je poses die je maakt.. wtf dude.
Waarschijnlijk roep je ook allemaal van die belachelijke dingen die zyzz zei op school.
Wel jammer dat je zo onzeker bent, kneus.
nee is nogal triest als je iemand letterlijk gaat kopieren. Getuigt van weinig karakter en onzekerheid imo
Die foto is massaal hard geshopt. Greg z'n fysiek is haalbaar als natty, alleen is hij niet natty.![]()
ik vind dit er niet natty uit zien waterpoloer, jij wel?

. Mijn pa heeft nog altijd dikkere kuiten dan mij en ik train ze al 2 jaar. ( scheelt maar 2 cm omtrek maar toch). Hij heeft wel altijd gevoetbald en hoor van suwardi ook dat zijn kuiten vooral door atlethiek gevormd zijn.
.Yup. Mijn pa heeft nog altijd dikkere kuiten dan mij en ik train ze al 2 jaar. ( scheelt maar 2 cm omtrek maar toch). Hij heeft wel altijd gevoetbald en hoor van suwardi ook dat zijn kuiten vooral door atlethiek gevormd zijn.
Ofwel echt puur genetics ofwel moeten ze echt op een andere manier getrained worden. Nu ik loop en fiets ook veel en kan niet zeggen dat het zoveel helpt. Al ietsje groter en meer definitie dan vroeger maar echt epic gaan ze toch nooit worden.
.heavy ass weight en herhalingen maken, tot je er bij neervalt
, qua kracht heb ik trouwens niet te klagen. Maar bij kuiten geldt het verhaaltje kracht = massa niet zoals dat bij andere spiergroepen wel het geval is.