MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Een voorbeeld? Snap die gedachtengang soms echt niet. Je zit hier op een community vol BB'ers en krachtsporters. Waarom zijn er dan niet meer van die uitblinkers? Er zijn er zat die al jaren trainen.

G-men is bijvoorbeeld wel een mooi voorbeeld van wat natty haalbaar is , verb was/is dat ook. Maar de fysieken die hier voorbij komen echt niet. Maar het maakt ook geen bal uit, laat ze lekker kuren. Het maakt het echt niet zoveel minder indrukwekkend. Moest ik ergens zeker weten dat ik bepaalde fysieken die hier voorbij komen haal als ik aan de AAS ga dan zou ik er soms ook niet lang over hoeven na te denken.

Kijk het heeft natuurlijk met genetics te maken, maar ik denk niet dat het onmogelijk is om een fysiek te bereiken wat jeff seid heeft of die ene dude waar gifjes van zijn in zijn armani boxer.

Het duurt misschien wel lang om het te halen, maar absoluut niet onmogelijk.

En ofcourse een shitload van die people zijn niet natty op die foto's.

echt gaat er nu bij elke pic die er gepost wordt 2 pagina's lang over aas gediscusieerd worden?

waterpoloer zwengelt dat weer aan

overhemd aan, niks aan de hand. zolng t maar niet zichtbaar is

Draag sowieso een hemd, maar als het heel warm is, kan je je mouwen niet opsloven omdat er een apengezicht en wat rare tekens opstaan :p
Past sowieso beter bij een n*ger.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 10:06 ----------

Een voorbeeld? Snap die gedachtengang soms echt niet. Je zit hier op een community vol BB'ers en krachtsporters. Waarom zijn er dan niet meer van die uitblinkers? Er zijn er zat die al jaren trainen.

G-men is bijvoorbeeld wel een mooi voorbeeld van wat natty haalbaar is , verb was/is dat ook. Maar de fysieken die hier voorbij komen echt niet. Maar het maakt ook geen bal uit, laat ze lekker kuren. Het maakt het echt niet zoveel minder indrukwekkend. Moest ik ergens zeker weten dat ik bepaalde fysieken die hier voorbij komen haal als ik aan de AAS ga dan zou ik er soms ook niet lang over hoeven na te denken.

Waar wacht je nog op? :trollface:

Sluit mij voor de rest aan bij je post, heb ongeveer hetzelfde gezegd een weekje geleden, ook met g-men en verb als voorbeelden.

greg+plitt+by+lee+2.jpg

ik vind dit er niet natty uit zien waterpoloer, jij wel?
Die foto is massaal hard geshopt. Greg z'n fysiek is haalbaar als natty, alleen is hij niet natty. :)

zat vorig jaar zo'n gast bij ons op school, trainde 3 jaar en benchte 140 met gemak voor reps. Sommige mensen hebben héél erg goede genen.

En jezus seg, gaat er bij elke foto die hier voorbijkomt een discussie ontstaan over of hij/zij wel of niet natty is?

Gaan er nog fysieken gepost worden of moet het allemaal weer van mijn kant komen?

16541_379797820321_805170321_10282326_2978056_n.jpg

waarom posten jullie allemaal foto's van half naakte mannen, zijn jullie gay ofzo?

:trollface:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

om even over Jeff Seid iets op te merken:

ik vind dat hij op zijn pics met de telefoon + die rug en front pics uit de video + tijdens de cable flies n stuk beter uitziet dat tijdens zijn wedstrijd en zijn modellenfoto's op facebook. Beetje weird..

Wel een mooi bewijs dat kuiten voor een zeer groot deel genetisch bepaald zijn :(

Yup :( . Mijn pa heeft nog altijd dikkere kuiten dan mij en ik train ze al 2 jaar. ( scheelt maar 2 cm omtrek maar toch). Hij heeft wel altijd gevoetbald en hoor van suwardi ook dat zijn kuiten vooral door atlethiek gevormd zijn.

Ofwel echt puur genetics ofwel moeten ze echt op een andere manier getrained worden. Nu ik loop en fiets ook veel en kan niet zeggen dat het zoveel helpt. Al ietsje groter en meer definitie dan vroeger maar echt epic gaan ze toch nooit worden :(.

Heb jaren atletiek gedaan en gekoerst, heb toch nooit deftige kuiten gehad. Bovenbenen waren wel deftig die periode.

Je aanhechting doet ook al veel (hoog of laag) maar massa komt er sowieso heel moeilijk op. Zelfs veel pro's hebben er moeite mee. Veel verschillende manier proberen om ze te trainen, en uitzoeken waar ze best op reageren. Maar als je er geen aanleg voor hebt, worden ze nooit echt groot.

Yup :( . Mijn pa heeft nog altijd dikkere kuiten dan mij en ik train ze al 2 jaar. ( scheelt maar 2 cm omtrek maar toch). Hij heeft wel altijd gevoetbald en hoor van suwardi ook dat zijn kuiten vooral door atlethiek gevormd zijn.

Ofwel echt puur genetics ofwel moeten ze echt op een andere manier getrained worden. Nu ik loop en fiets ook veel en kan niet zeggen dat het zoveel helpt. Al ietsje groter en meer definitie dan vroeger maar echt epic gaan ze toch nooit worden :(.

heavy ass weight en herhalingen maken, tot je er bij neervalt

Agreed, helaas. Maakt nu ook zoveel niet uit :).

OT :

scr3_kevin.jpg

scr7_kevin.jpg

Middelste, legs zien er ook wel ok uit.

Niet super buff maar wel een leuk streven.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 14:39 ----------

heavy ass weight en herhalingen maken, tot je er bij neervalt

Zit standaard in mijn benentraining :), qua kracht heb ik trouwens niet te klagen. Maar bij kuiten geldt het verhaaltje kracht = massa niet zoals dat bij andere spiergroepen wel het geval is.

Mooi om de verschillen in genetics te zien tussen die drie. De eerste heeft het niet echt goed getroffen.

Terug
Naar boven