MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Vind die bob marley tattoo ook wel vet :D.

Denk trouwens dat het eerder zijn armen zijn die voorlopen waardoor zijn delts kleiner lijken. Op die ene foto heeft ie echt boomstammen. Bruut fysiek iig.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 22:53 ----------

Is dat zo erg bepalend dan, ik dacht dat men puur kuurt omdat ze niet zo lang willen wachten.

Neem het nu maar gewoon aan dat 95% of meer van de fysieken die je hier ziet passeren niet natty zijn. Als je ook gewoon eenmaal als fitness model kan doorgaan dan is er toch ook niets mis met een kuurtje. Gasten leven meestal voor de rest gewoon volledig strikt, dan heb ik er echt niets op tegen dat ze kuren. Het is maar wat je ervoor over hebt. En Jeff Seid heeft gewoon goeie genetics + hij kuurt dan krijg je een goed esthetisch fysiek. ( Behalve de legs dan )

Staat gewoon epic bruut, en al zeker op een buffe n*ger met getrimde baard en haar.
Als het nog eens een MMA'er ofzo is, maakt dit het plaatje compleet. Zou het zelf nooit doen, enkel en alleen al omdat ik zo nooit een deftige functie zou kunnen vervullen.

overhemd aan, niks aan de hand. zolng t maar niet zichtbaar is

Is dat zo erg bepalend dan, ik dacht dat men puur kuurt omdat ze niet zo lang willen wachten.

Ja genen alleen brengen je nergens voeding training supps en AAS en uiteindelijk HGH oftewel veel geld.Dacht je dat Phil Heath nu al prof was als Jay hem niet bij weider binnen had geloodst.Melvin Anthony zonder de hulp van Dennis James nee hoor geld sponsors en veel geduld mij is vertelt dat ik ook prof kan worden 5jaar lang alles laten vallen alleen aan mezelf denken en veel geld investeren genen zijn leuk die bepalen je symmetrie lichaamsbouw en dat soort dingen en hoe groot je kunt worden maar omdat te bereiken heb je HGH AAS nodig anders lukt je dat nooit.

Ja genen alleen brengen je nergens voeding training supps en AAS en uiteindelijk HGH oftewel veel geld.Dacht je dat Phil Heath nu al prof was als Jay hem niet bij weider binnen had geloodst.Melvin Anthony zonder de hulp van Dennis James nee hoor geld sponsors en veel geduld mij is vertelt dat ik ook prof kan worden 5jaar lang alles laten vallen alleen aan mezelf denken en veel geld investeren genen zijn leuk die bepalen je symmetrie lichaamsbouw en dat soort dingen en hoe groot je kunt worden maar omdat te bereiken heb je HGH AAS nodig anders lukt je dat nooit.

En nu in alinea's.

ANYWAY, ik geloof best wel dat je een aantal fysieken hier kunt behalen mits je voeding en training over een langere periode gewoon goed is.

En nu in alinea's.

ANYWAY, ik geloof best wel dat je een aantal fysieken hier kunt behalen mits je voeding en training over een langere periode gewoon goed is.

Een voorbeeld? Snap die gedachtengang soms echt niet. Je zit hier op een community vol BB'ers en krachtsporters. Waarom zijn er dan niet meer van die uitblinkers? Er zijn er zat die al jaren trainen.

G-men is bijvoorbeeld wel een mooi voorbeeld van wat natty haalbaar is , verb was/is dat ook. Maar de fysieken die hier voorbij komen echt niet. Maar het maakt ook geen bal uit, laat ze lekker kuren. Het maakt het echt niet zoveel minder indrukwekkend. Moest ik ergens zeker weten dat ik bepaalde fysieken die hier voorbij komen haal als ik aan de AAS ga dan zou ik er soms ook niet lang over hoeven na te denken.

meeste stellen hun doelen ook zo onrealistisch hoog, dat ze op het einde alleen maar teleurgesteld zullen zijn;)

meeste stellen hun doelen ook zo onrealistisch hoog, dat ze op het einde alleen maar teleurgesteld zullen zijn;)

dit :) je moet echt een afweging maken van wat je hebt aan middelen (aas/food/peps -> geld) en wat je wil bereiken.
spreek soms jongens die denken dat ze binnen 3 jaar een 'monster' denken te worden maar zijn na een jaar al zeer teleurgesteld hahah

ik zeg het je ook eerlijk ik wil niet mijn ''streef'''op 30-33 jarig leeftijd liever rond de 22 jaar

komt omdat veel "bbers" niet van sport houden

of je stelt je doelen niet zo hoog en bent met 1 kuur klaar..:trollface:
dat is nooit zo, ik wou in het begin alleen wat afvallen en nu wil ik een monster worden. Als je klaar bent met een kuur en je kracht neemt af of je gains gaan wat weg heb je meer drang om verder te kuren.

Ik wil alleen gaan ball shrinkage :p

dat is nooit zo, ik wou in het begin alleen wat afvallen en nu wil ik een monster worden. Als je klaar bent met een kuur en je kracht neemt af of je gains gaan wat weg heb je meer drang om verder te kuren.

Ik wil alleen gaan ball shrinkage :p
moet je hcg zette,

ook zonder hcg worden ballen normaal maat als je off gaat.

Terug
Naar boven