MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Is dat zo erg bepalend dan, ik dacht dat men puur kuurt omdat ze niet zo lang willen wachten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Is dat zo erg bepalend dan, ik dacht dat men puur kuurt omdat ze niet zo lang willen wachten.
Staat gewoon epic bruut, en al zeker op een buffe n*ger met getrimde baard en haar.
Als het nog eens een MMA'er ofzo is, maakt dit het plaatje compleet. Zou het zelf nooit doen, enkel en alleen al omdat ik zo nooit een deftige functie zou kunnen vervullen.
Is dat zo erg bepalend dan, ik dacht dat men puur kuurt omdat ze niet zo lang willen wachten.
Ja genen alleen brengen je nergens voeding training supps en AAS en uiteindelijk HGH oftewel veel geld.Dacht je dat Phil Heath nu al prof was als Jay hem niet bij weider binnen had geloodst.Melvin Anthony zonder de hulp van Dennis James nee hoor geld sponsors en veel geduld mij is vertelt dat ik ook prof kan worden 5jaar lang alles laten vallen alleen aan mezelf denken en veel geld investeren genen zijn leuk die bepalen je symmetrie lichaamsbouw en dat soort dingen en hoe groot je kunt worden maar omdat te bereiken heb je HGH AAS nodig anders lukt je dat nooit.
En nu in alinea's.
ANYWAY, ik geloof best wel dat je een aantal fysieken hier kunt behalen mits je voeding en training over een langere periode gewoon goed is.
meeste stellen hun doelen ook zo onrealistisch hoog, dat ze op het einde alleen maar teleurgesteld zullen zijn![]()
je moet echt een afweging maken van wat je hebt aan middelen (aas/food/peps -> geld) en wat je wil bereiken.ik zeg het je ook eerlijk ik wil niet mijn ''streef'''op 30-33 jarig leeftijd liever rond de 22 jaar
ik zeg het je ook eerlijk ik wil niet mijn ''streef'''op 30-33 jarig leeftijd liever rond de 22 jaar

jah maar ik wil ook niet heel veel kuurtjes achter de rug hebben daarom ga ik nog even wat door natty
jah maar ik wil ook niet heel veel kuurtjes achter de rug hebben daarom ga ik nog even wat door natty

volgensmij blijft het bij 90% van de gevallen niet bij 1 kuurof je stelt je doelen niet zo hoog en bent met 1 kuur klaar..![]()

volgensmij blijft het bij 90% van de gevallen niet bij 1 kuur![]()

volgensmij blijft het bij 90% van de gevallen niet bij 1 kuur![]()
wahaahhahaha
ik wist het

dat is nooit zo, ik wou in het begin alleen wat afvallen en nu wil ik een monster worden. Als je klaar bent met een kuur en je kracht neemt af of je gains gaan wat weg heb je meer drang om verder te kuren.of je stelt je doelen niet zo hoog en bent met 1 kuur klaar..![]()

moet je hcg zette,dat is nooit zo, ik wou in het begin alleen wat afvallen en nu wil ik een monster worden. Als je klaar bent met een kuur en je kracht neemt af of je gains gaan wat weg heb je meer drang om verder te kuren.
Ik wil alleen gaan ball shrinkage![]()