XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Endo ecto meso op een rijtje?

Denk dat endo/ecto/meso een beetje te kort op de bal is. Wat ik me vooral afvraag is of het inderdaad vooral een genetisch iets is, ofdat die 1e ( zogezegde endo ) gewoon veel meer kracht gericht trained. Ziet er echt wel een dikke core uit en hij straalt ook het meeste kracht uit.

Vraag is vooral of het door de manier van trainen komt of toch vooral genetics. Wel een mooie foto van drie verschillende types idd :D. ( kan best endo meso ecto zijn, alhoewel ik het eerder zou classeren als endo, meso , ecto )

minder gebitch & meer motiverende fotos aub

2vdfonl.jpg

35idiu0.jpg

2mrt8p0.jpg

wie is die 2e?

Nice fysiek damn

die gozer is gewoon average juicende strongman/PL, lopen er duzenden van rond :roflol:

"bad boy"

:roflol:

juist, ecto heeft een veel smallere middel, een endo(?) bredere middel + bredere schouders en een meso(?) veel bredere schouder dus meer V shape?

Als ik het zo duidelijk vertolk:o

Het was een retorische vraag.
Want ik denk dat die 2 dingen vrij weinig met elkaar te maken hebben.

Ecto/Endo/Meso herken je aan van 'grootte' van gewrichten en metabolisme (niet echt waarneembaar)..

tumblr_m57r9wo8gw1rt7l5no1_1280.jpg

tumblr_m57x16aC6g1ru6yjso1_1280.jpg

Laatst bewerkt:
Goed :cool:

das zeker een net streef!

Ik zal waarschijnlijk wel gebanned worden voor deze post, :p Maar ik vind dat gespierde maar helemaal niks. Licht gespierd vind ik veel mooier, iets zoals dit :

Chris-Evans-hottest-actors-1083177_909_1125.jpg

Terug
Naar boven