XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Zeer brede taille die linkse, jammer voor hem. Verder wel goed zichtbare abs terwijl hij niet eens zo droog staat. Schouders en armen missen gewoon massa.

Rechtse heeft goeie armen. Mooie overgang schouderkoppen naar biceps en triceps.

Middelste heeft een grote borst. Niet zozeer qua massa maar qua vorm, mirin chest.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uit funny pics topic.

Ik weet alleen geen naam. Karma voor diegene die het wel weet.

Damn :

Artur_Walczak.jpg

065.jpg

Badass :D

Kap eens met die gregg fag. Maak je eigen gregg topic ofzo.

:trollface:

come at me

volgensmij nog niet gepost toch?

:trollface:

JHaislop0026.jpg

images?q=tbn:ANd9GcSdf8byE4ZQZC0WZfYCxSmzHesl5SOUGRjl5dD5dDx5bNA4vmhiGP3kyu0eHw.jpg

Agreed, helaas. Maakt nu ook zoveel niet uit :).

OT :

scr3_kevin.jpg

scr7_kevin.jpg

Middelste, legs zien er ook wel ok uit.

Niet super buff maar wel een leuk streven.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 14:39 ----------

Zit standaard in mijn benentraining :), qua kracht heb ik trouwens niet te klagen. Maar bij kuiten geldt het verhaaltje kracht = massa niet zoals dat bij andere spiergroepen wel het geval is.

Endo ecto meso op een rijtje?

Als ik één van die fysieken moest kiezen, dan toch zeker de linker.
Ziet er sterk, symmetrisch en vol uit.

Is die rechter niet die kerel die hier al een aantal keer gelinked is in het zwart/wit?

---------- Post added 6 June 2012 at 19:18 ----------

Ik snap niet hoe iemand nou kan oordelen of iemand ecto/endo/messo of whatever is met zo'n vet percentage.... Alsof dit enig invloed heeft op de bouw van je middel en schouder?

Als ik één van die fysieken moest kiezen, dan toch zeker de linker.
Ziet er sterk, symmetrisch en vol uit.

Is die rechter niet die kerel die hier al een aantal keer gelinked is in het zwart/wit?

---------- Post added 6 June 2012 at 19:18 ----------

Ik snap niet hoe iemand nou kan oordelen of iemand ecto/endo/messo of whatever is met zo'n vet percentage.... Alsof dit enig invloed heeft op de bouw van je middel en schouder?

juist, ecto heeft een veel smallere middel, een endo(?) bredere middel + bredere schouders en een meso(?) veel bredere schouder dus meer V shape?

Als ik het zo duidelijk vertolk:o

Terug
Naar boven