XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Lijkt mij ook wel naturel haalbaar, er lopen nu eenmaal mensen rond met goede genen, kijk bijvoorbeeld naar verb :)

Die man traint waarschijnlijk zeer dedicated, al vele jaren, let op voeding etc. Heeft op zich ook niet zoveel massa, behalve een zeer opvallende borst dan. Vergeet ook niet dat een smal ecto frame zeer snel gevuld is ;) zoveel zal hij waarschijnlijk niet wegen.

Twijfel maar over 1 ding: die ene foto is echt wel shredded, en hij lijkt weinig massa ingeleverd te hebben, integendeel zelfs.

Die cable flyes zijn trouwens wel baas, heeft iemand die staan in de sportschule?

Kerel kuurt sowieso zwaar. Zo hard geraak je niet als natural.
Veel mensen hier blijven toch geloven in sprookjes.

tumblr_m5bnt97Kit1qeaj38o1_500.jpg

tumblr_m57v4rwTsu1qeaj38o1_500.jpg

tumblr_m3tzfilFbt1qeaj38o1_500.jpg

tumblr_m3eho0osDn1qeaj38o1_500.jpg

En die is zeker ook naturel ? ik heb op 791 pagina's misschien 1 naturel gezien naturel is er niks te halen ja 10 jaar trainen en dan ingehaald worden door een jongen van 20 die wel kuurt.Naturel is leuk voor als het je hobby is niet als je een streef fysiek hebt ofzo.

Damn die laatste. Massa + hardheid. En heeft echt nog een 20-jarige kop.

Edit: wel mini schouders in vgl met arm en massieve onderarm hehe.

Laatst bewerkt:
Wat zou steve cook gebruikt hebbeN?

En die is zeker ook naturel ? ik heb op 791 pagina's misschien 1 naturel gezien naturel is er niks te halen ja 10 jaar trainen en dan ingehaald worden door een jongen van 20 die wel kuurt.Naturel is leuk voor als het je hobby is niet als je een streef fysiek hebt ofzo.

beetje simpele gedachtengang dit. je zoekt zeker een excuus voor je eerste kuurtje :roflol:

Sommige hier hebben echt een muur voor hun hoofd? Als je 5+ naturel jaar traint met schone voeding/genen/training in orde dan kan je echt iets moois bereiken met je lichaam.

VOlgens mij denken mensen op dit forum dat aas wonder middel is.

Kijk naar dbb, hoeveel gasten spuiten hier wel niet flinke hoeveelheden weg en zien er nog steeds niet uit.

VOlgens mij denken mensen op dit forum dat aas wonder middel is.

Kijk naar dbb, hoeveel gasten spuiten hier wel niet flinke hoeveelheden weg en zien er nog steeds niet uit.
er is een verschil tussen naturel haalbare fysieken en chemically enhanced...

99% van de mensen zijn sowieso niet gemaakt om veel spiermassa te hebben, omdat het, naast het esthetische, gewoon nutteloos is.

Al die spiermassa verbruikt veel energie, je wordt er logger door, hebt meer voeding nodig,...

99% van de mensen zijn sowieso niet gemaakt om veel spiermassa te hebben, omdat het, naast het esthetische, gewoon nutteloos is.

Al die spiermassa verbruikt veel energie, je wordt er logger door, hebt meer voeding nodig,...
en het trekt veel k*tjes aan

Terug
Naar boven