AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/nieuwe-fotos-veeeel-droger-door-examens-232335/

Wordt gewoon zo droog door even examens te hebben.
Let's be honest zijn voeding lijkt nergens op, en verder lijkt het wel alsof hij moeite moet doen om niet te zwaar te worden.
Of roids.
Of epic genetics.
Maar ze bestaan zeker :)

Verb staat goed hard op die foto's, maar hij heeft nog altijd een paar procentjes te gaan om zo droog te worden als de kerel op die andere foto. En die procentjes zijn vaak zeer moeilijk of niet haalbaar voor naturals.

Wat een gelul hier

Verb staat goed hard op die foto's, maar hij heeft nog altijd een paar procentjes te gaan om zo droog te worden als de kerel op die andere foto. En die procentjes zijn vaak zeer moeilijk of niet haalbaar voor naturals.

Klopt.
Die shredded foto van die ene kerel hmm, ik heb er mijn twijfels bij inderdaad, hoe hij die massa behouden heeft. Hij heeft het misschien over een langere periode gedaan en eventueel clen er bij.

Verder blijf ik er bij: is naturel haalbaar. Afgegaan op zijn vorige foto's.

Klopt.
Die shredded foto van die ene kerel hmm, ik heb er mijn twijfels bij inderdaad, hoe hij die massa behouden heeft. Hij heeft het misschien over een langere periode gedaan en eventueel clen er bij.

Verder blijf ik er bij: is naturel haalbaar. Afgegaan op zijn vorige foto's.

Dan mag jij 1 foto tonen van iemand die natural zo shredded is geworden als die kerel. En nee, G-men in de McDonalds was niet zo droog.

En die is zeker ook naturel ? ik heb op 791 pagina's misschien 1 naturel gezien naturel is er niks te halen ja 10 jaar trainen en dan ingehaald worden door een jongen van 20 die wel kuurt.Naturel is leuk voor als het je hobby is niet als je een streef fysiek hebt ofzo.
haha jij bent echt een sloeber. omdat je zelf niet gaint denk je zeker dat er niks naturel te halen valt maar bij ons in de gym heb ik al genoeg naturals gezien die er ook goed bij lopen.

Hahaha

Beter een stinkende k*t dan een dikke lul om je heen.

Ik snap niet waarom mensen zo zeiken over kuren ben je zo bang om te injecteren? En niet huilen dat het schadelijk is voor je, leven is eenmaal schadelijk ;)

praat echt alleen maar over kuren jij :roflol:

Kunnen die gasten die constantttttt zo door blijven janken over dat natty/niet natty gebeuren, niet gewoon een topic ban krijgen?

t*ring hé, jullie blijven maar doorgaan. En sommige hebben ook echt een plaat voor hun kop.

Al zou je PRECIES dezelfde hoeveelheid massa hebben, PRECIES dezelfde vet percentage, PRECIES dezelfde lengte... Dan is de kans groot dat je er nog steeds compleet anders uit gaat zien dan het doel wat jij voor ogen hebt.
En bij elke foto waar getwijfeld wordt of dat het natty haalbaar is of niet, zijn meestal de foto's waar veel jaren trainingstijd in zit waar vele hier niet eens de discipline voor hebben.

Kortom, kap met dat gejank of zet gewoon een spuit in je reet.

:roflol: heb andere dingen te doen maat.

Lees bovendien wat ik zei. Lijkt op die eerdere foto's zeker naturel haalbaar. Enkel op die extreem droge foto, maar hoeveel achtergrondverhaal weten we daarvan? Niets.
Gast traint en eet al jaren dedicated, over die cut weten we niets, bovendien weten we niet eens hoe zwaar die foto bewerkt is of weet ik veel.

Maar hoe hij er daar uitziet nope, dat kan niet inderdaad.

2sbvaxz.png

nice fysiek alleen onderkant van rechterborst spier ziet er beetje raar uit.

Terug
Naar boven