Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Volgens mij is hij ook wel natty. Ik vind niet dat hij onnatuurlijk veel massa heeft, en eigenlijk is dit best wel estetisch. Mijn streef, ook omwille van het feit dat hij 1m70 is.

53s.jpg

Dit natty???

Waarom niet. Het is niet dat hij onvoorstelbare afmetingen heeft; Dacht iets van 40-43cm bovenarmomtrek om maar iets te zeggen. Daar val je nu toch niet van achterover? Dat hij extreem droog kan staan is idd wel straf, maar als je hem volgt is weet je dat dit slechts gedurende extreem korte periodes is dat hij er zo bijstaat en dat hij hier heel lang over doet elke keer. 99% van de tijd zit hij rond de 8-10%.

ik ben normaal heel sceptisch over natty of niet maar van ogus weet ik toch wel 95% zeke dat hij natty is
www.youtube.com/flexforall2
hij logt alles wat hij eet en hoe hij traint etc. denk niet dat je dan veel te verbergen hebt. ook doet hij mee met natural wedstrijden waar ook daadwerkelijk gecontroleerd word (en vaker dan 1 keer)

Waarom niet. Het is niet dat hij onvoorstelbare afmetingen heeft; Dacht iets van 40-43cm bovenarmomtrek om maar iets te zeggen. Daar val je nu toch niet van achterover? Dat hij extreem droog kan staan is idd wel straf, maar als je hem volgt is weet je dat dit slechts gedurende extreem korte periodes is dat hij er zo bijstaat en dat hij hier heel lang over doet elke keer. 99% van de tijd zit hij rond de 8-10%.

Al is het maar voor een korte periode, je moet eerst maar eens zonder spierverlies zo droog worden.

43cm is volgens mij immens huge op 5%(?) en 1m70 lang? :o

Maar opzich denk ik dat het wel natty zou kunnen zijn... hij trained al 4 jaar best dedicated etc.

Al is het maar voor een korte periode, je moet eerst maar eens zonder spierverlies zo droog worden.

Zal wel niet zonder spierverlies zijn + er lang over doen om maar 3-5% kwijt te spelen helpt ook wel om je spierverlies te beperken. Hij vlogt alles, dus je kan het gewoon meevolgen.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 11:43 ----------

43cm is volgens mij immens huge op 5%(?) en 1m70 lang? :o

Maar opzich denk ik dat het wel natty zou kunnen zijn... hij trained al 4 jaar best dedicated etc.

Nee is niet extreem huge. De fitnesszaaleigenaar waar ik train is 1m70 en als hij meedeed aan bb wedstrijden had hij ook 43cm guns @ 69kg en 4%. Matt Ogus weegt ook maar iets van een 70-75kg, wat ook weer niet zo extreem zwaar is.

+ Het feit dat hij Aziatische afkomst heeft, die mensen hebben nu eenmaal de genen om droog te staan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

^ te kleine armen.

ze zijn niet super groot nee.. maar wel een mooi fysiek vind ik :o. Niet super groot, maar toch ook niet klein.

gortdroog en knetterhard staan en dan "is dit natty?" :roflol:

lol @ mensen die denken dat je niks naturel kan behalen. Lekker positief met ze alle jongens. Omdat iemand iets heeft behaald wat jij niet hebt wil niet zeggen dat het altijd spuiten is. Zelfde als er een jongen gozer in een luxe auto rijd te roepen "toch van pappie"
Soms zal die van pappie zijn en soms zal er een spuit in zitten, maar kom op er is meer te behalen naturel dan een Ronaldo fysiek!

lol @ mensen die denken dat je niks naturel kan behalen. Lekker positief met ze alle jongens. Omdat iemand iets heeft behaald wat jij niet hebt wil niet zeggen dat het altijd spuiten is. Zelfde als er een jongen gozer in een luxe auto rijd te roepen "toch van pappie"
Soms zal die van pappie zijn en soms zal er een spuit in zitten, maar kom op er is meer te behalen naturel dan een Ronaldo fysiek!

qft. repped

Ga nou niet weer discussiëren over natty of niet, hoe dan ook hij heeft er keihard voor moeten werken :)

cut eens tot wedstrijd%, kom dan terug :)

Ronaldo natty? Ech nie

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 12:54 ----------

Inderdaad, een paar jaartjes gedisciplineerd trainen en je staat er ook zo bij!

Terug
Naar boven