MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Pffff, srs heel dit topic wordt verkdoet door die natty, niet natty discussie.
Na elke foto begint het opnieuw....
Jongens stop daar gewoon mee

Idd. Is fockin irritant

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Naturel te bereiken @ logical ?

Volgens mij gebruikt hij een vacuum pomp op ze tepels

Als ze nou foto's van hun piemol maken weten we meteen of ze natty zijn.

oh daar is Lars "Ik heb even grote armen als Jay culter" 035

wil ook kuren.....

ja zie ik mezelf fking hard strijden en kuren wtf man k*t indo genen
Iets zegt me als je nou echt clean at en elke keer goed kon trainen dat je er bruut uit zou zien, je had een schouder blessure etc mis maybe daardoor? Je bent nu ****ing 21328409238409 anabolischer man komop :p

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 14:59 ----------

maybe als je vind dat je op je max zit? na je kuur gaat alles weer gaar he niet vergeten

Iets zegt me als je nou echt clean at en elke keer goed kon trainen dat je er bruut uit zou zien, je had een schouder blessure etc mis maybe daardoor? Je bent nu ****ing 21328409238409 anabolischer man komop :p

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 14:59 ----------

maybe als je vind dat je op je max zit? na je kuur gaat alles weer gaar he niet vergeten
me genen zijn ook gewoon k*t hoor.

En Verb is de enige in de wereld? Deze jongens zullen wellicht net zulke misschien wel betere genen hebben als verb?
Hoeveel verbs heb jij hier al zien voorbij komen? Zelfs op US fora zie ik zoiets amper voorbijkomen. Nutteloze discussie trouwens, verb staat er nog altijd bij als een beest op 4 maaltijden per dag, als het naturel is zou ik denken aan soort genafwijking want alledaags is het in ieder geval niet.

Terug
Naar boven