xittaP
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iets zegt me als je nou echt clean at en elke keer goed kon trainen dat je er bruut uit zou zien, je had een schouder blessure etc mis maybe daardoor? Je bent nu ****ing 21328409238409 anabolischer man komop
---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 14:59 ----------
maybe als je vind dat je op je max zit? na je kuur gaat alles weer gaar he niet vergeten

gortdroog en knetterhard staan en dan "is dit natty?"![]()
Mtv gekeken zeker net.
Rich Froning, wel zo'n crossfit homo maar een goed fysiek.
![]()
ja zie ik mezelf fking hard strijden en kuren wtf man k*t indo genen
jij bent echt kk mong**l heb je alleen maar onzin posts zien maken. Ik heb 1x in de week een cheatmaaltijd en dat is eigenlijk altijd mcdonalds. sukkeltje ga maar lekker aan de winny ofzo manlet
jij bent echt kk mong**l heb je alleen maar onzin posts zien maken. Ik heb 1x in de week een cheatmaaltijd en dat is eigenlijk altijd mcdonalds. sukkeltje ga maar lekker aan de winny ofzo manlet
Sorry Suward ..jij bent echt kk mong**l heb je alleen maar onzin posts zien maken. Ik heb 1x in de week een cheatmaaltijd en dat is eigenlijk altijd mcdonalds. sukkeltje ga maar lekker aan de winny ofzo manlet
)wat een lelijk jong ik snap nu wel waarom hij alleen maar k*tposts maakt want hij ziet er mentaal geretardeerd uitJe maakt bobby10 aan het huilen.....
(ja dat is zijn foto)