MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

No offence, iedereen mag zijn eigen doelen stellen en zelf bepalen hoeveel moeite je er voor doet, hoeveel geld en tijd je erin steekt, of je kuurt ja of nee. Maar zolang je niet alles 'optimaal' benut / uitvoert / doet kun je imo niet spreken van slechte genen.

Iets zegt me als je nou echt clean at en elke keer goed kon trainen dat je er bruut uit zou zien, je had een schouder blessure etc mis maybe daardoor? Je bent nu ****ing 21328409238409 anabolischer man komop :p

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 14:59 ----------

maybe als je vind dat je op je max zit? na je kuur gaat alles weer gaar he niet vergeten

ben nog lang nie op me max joh:p

gortdroog en knetterhard staan en dan "is dit natty?" :roflol:

Er zijn nu eenmaal mensen die betere genen hebben dan jij. Leer er mee leven. Ken ook iemand die op 3j tijd 10x beter staat dan 99% van wat ik hier zie passeren en die let nauwelijks op zn voeding.

Rich Froning, wel zo'n crossfit homo maar een goed fysiek.

Rich_Froning_500.jpg

wat een verschrikkelijk irritante kop heeft hij

BooooooM

l.jpg

jij bent echt kk mong**l heb je alleen maar onzin posts zien maken. Ik heb 1x in de week een cheatmaaltijd en dat is eigenlijk altijd mcdonalds. sukkeltje ga maar lekker aan de winny ofzo manlet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:trollface: Sorry Suward ..

jij bent echt kk mong**l heb je alleen maar onzin posts zien maken. Ik heb 1x in de week een cheatmaaltijd en dat is eigenlijk altijd mcdonalds. sukkeltje ga maar lekker aan de winny ofzo manlet

Je maakt bobby10 aan het huilen.....

(ja dat is zijn foto :p)

uploadfromtaptalk1340294767383.jpg

altijd weer die discussies natty of niet. wat maakt het uit en post gewoon beesten fysieken:)

Terug
Naar boven