MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Moest ik eens mee aankomen. Alles maar lekker zelf betalen en zelf bijleggen voor het eten zoals ik dat doe. :) Je hebt geluk met je ouders dan.

Ik hoef ook alleen m'n supps zelf te betalen hoor. Voeding en sportschool abonnement betalen m'n ouders. Lijkt me vrij normaal voor een 16 jarige?

mijn ouders betalen mijn whey, is nogal logisch want anders zou ik gewoon 4-5 eieren pd meer eten

Stop eens met het topic te vernken.
ShawnRay.jpg

mijn ouders betalen mijn whey, is nogal logisch want anders zou ik gewoon 4-5 eieren pd meer eten

haha dat argument had ik ook al geprobeerd, mam als je geen whey voor me koopt eet ik alle eieren op.:p

moet het toch zelf betalen :mad:

haha dat argument had ik ook al geprobeerd, mam als je geen whey voor me koopt eet ik alle eieren op.:p

moet het toch zelf betalen :mad:

eet dan alle eieren op, whey is niks anders dan voedingsstoffen, kan je net zo goed uit vast eten halen. pwo en al die onzin moet ik wel zelf betalen, lijkt me ook meer dan logisch

Jongens, ga lekker allemaal even naar het kopje voeding en ga daar ragen over jullie broodjes, eitjes, vis en rundvlees.

alle topics worden tegenwoordig allemaal verdoet met useless shit.

OT:

29orj2s.jpg

Is dat niet die gast van bodybuilding.com.. Hij heet toch tiny ofzoiets..

Wat zijn zijn stats?

Laatst bewerkt:
Moest ik eens mee aankomen. Alles maar lekker zelf betalen en zelf bijleggen voor het eten zoals ik dat doe. :) Je hebt geluk met je ouders dan.

Heb ik zeker en voor jou is t voordeel toch wel dat je miss sneller zelfstandig bent. Je krijgt niet alles aangereikt zo, is miss nog wel beter.

sinds ik een half jaar gestopt was en weer ecto werd wilde m'n moeder weer dat ik begon met BB en toen betaalde ze wel, zelfs de helft van me whey pot:eek:

True story

Terug
Naar boven